خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان؛

رسانه ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف کمیته امداد دارند/ جشن توانمندسازی و خودکفایی 7 هزار خانوار در استان گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت: رسانه ها در پیشبرد اهداف ، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی می توانند کمیته امداد را یاری کنند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۹۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، امان الله حسین‌پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان ظهر امروز در نشست خصوصی با عوامل خبرگزاری بسیج استان گلستان  اطلاع رسانی به موقع و مناسب از فعالیتهای این مجموعه  را یکی از راههای کمک به این نهاد انقلابی دانست و اظهار کرد: برخی از مردم اطلاع درستی از روند عملکرد این دستگاه نداشته و به آن انتقاد می کنند و این بخاطر عدم اطلاع رسانی درست ما می باشد.
وی با بیان اینکه رسانه ها در پیشبرد اهداف ، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی می توانند کمیته امداد را یاری کنند، افزود: اطلاع رسانی فعالیت های کمیته امداد در بخش های مختلف به گوش مردم می تواند آنها را با این دستگاه بیش از گذشته برای دستگیری نیازمندان همراه کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با بیان اینکه خدمت به محرومین بزرگترین ارزش است، تصریح کرد: باید با تلاش همه مسئولان  همدلی و نشاط را در استان گلستان ایجاد کرده و اعتماد مردمی را افزایش داد
امان الله حسین‌پور با اشاره به این مطلب که 80 درصد مردم جامعه از لحاظ درآمد قشر متوسط به بالا و 20 درصد نیازمند محسوب می شوند، افزود: با اطلاع رسانی دقیق و مناسب توسط رسانه های مجازی و مکتوب امیدواریم تا شاهد کاهش فاصله طبقاتی و رسیدن به یک جامعه ایده آل باشیم.
وی با بیان اینکه حیف است نهادی که با فرمان امام رضوان الله علیه تشکیل شده است و منشأ خیر و برکت می باشد خدماتش پنهان بماند و بیان نشود افزود:  این امر مهم بر عهده رسانه ها است تا نقاط قوت نظام را خوب منعکس کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان در ادامه افزود: باید فصل جدیدی از تعامل و ارتباط از ظرفیت رسانه ایجاد شود تا با اعتقاد قلبی به نظام و تکلیف صادقانه برای انتقال کمک های این نهاد به مردم گامی مؤثر برداشته شود.
امان الله حسین‌پور گفت: با اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، حضور گسترده مردم و مشارکت آنان در کمیته امداد سبب افزایش اعتماد عمومی و مردمی خواهیم شد و همه باید در این راه تلاش کنیم
وی در پایان از جشن توانمندسازی و خودکفایی 7 هزار خانوار به عنوان برنامه شاخص کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان تا پایان سال جاری خبر داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها