معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مدیران استان همراه و همدرد خانواده های جان باخته ها و مصدومان سانحه ریلی سمنان هستند و بسیج شده اند تا به موضوع رسیدگی کنند، گفت: با شناسایی همه اجساد، مرحله انتقال انجام می شود .
کد خبر: ۸۷۸۳۹۲۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد صادق پورمهدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تشییع و تدفین جان باخته ها به شیوه ای مناسب و با شکوه انجام شود، اظهارکرد: با همه فرمانداران استان در این خصوص هماهنگی شده است.
وی به سفر استاندار به تهران و شرکت در جلسه کمیسیون سوانح اشاره و بیان کرد: دکتر جبارزاده امروز به همراه وزیر بهداشت در پزشکی قانونی کشور حاضر شده و از نزدیک در جریان انجام آزمایش های لازم برای شناسایی پیکرهای حادثه قرار گرفته است .
پورمهدی با اعلام اینکه عمده مصدومان قطار تبریز - مشهد از بیمارستان های سمنان و دامغان ترخیص شده اند، افزود: در زمان حاضر تنها هفت مصدوم بستری و تحت مراقبت هستند که در صورت اجازه پزشکان معالج به تبریز منتقل می شوند .
وی همچنین خاطرنشان کرد: هیات ویژه ای از استان مصدومان این حادثه را ملاقات کرده و در جریان روند درمان شان قرار گرفته اند.
معاون استاندار در رابطه با تعداد کشته های استان، گفت: از 42 کاور منتقل شده حاوی اجساد به تهران 36 جسد شناسایی شده ولی هویت 6 جسد هنوز مشخص نیست و درصدد انجام آزمایش های پیشرفته هستند.
وی با اشاره به اینکه از دو نفر هم بی خبر هستیم و مشخص نیست از دست رفته اند یا نه، گفت: چون شناسایی تعدادی از فوت شده ها مشکل است، لیست اعلام نمی شود .
پورمهدی از خانواده های جان باخته ها خواست به منظور نمونه برداری و شناسایی اجساد با شماره 04134408115 تماس بگیرند.
قطار تبریز- مشهد که ساعت 11 و 50 دقیقه پیش از ظهر پنجشنبه از تبریز حرکت کرده بود، ساعت هفت و 48 دقیقه صبح دیروز در نزدیکی ایستگاه هفت خوان شاهرود دچار حادثه شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها