رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: نظام اسلامی امانت الهی است و هر کس به این امانت خیانت کند، مجازات سختی در انتظارش است.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۲۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر میرزایی عصر امروز در جمع تعدادی از بسیجیان استان هرمزگان اظهار داشت: ورودی دین که همان ابتدایی‌ترین ویژگی‌های یک مسلمان محسوب می‌شود، شامل؛ ترس از خدا، تدبّر و تفکر در آیات قرآنی و توکّل بر پروردگار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، نظام اسلامی را امانتی الهی دانست و گفت: هر کسی در هر مقامی به این امانت، خیانت کند و موجبات بدبینی مردم را فراهم سازد، به جنگ خدا آمده است و عاقبت سختی را در پیش روی خود دارد.

میرزایی با اشاره به اختلاس‌ها، رانت‌ها و حیف و میل‌های بیت‌المال توسّط عدّه‌ای فرصت‌طلب در کشور یادآور شد: هیچ گناهی به اندازه غارت بیت‌المال نزد خداوند مجازات شدید ندارد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان بندرعباس با تبریک هفته بسیج، بیان داشت: هر کسی ولایت‌مدار، با بصیرت و خدمتگزار مردم باشد، بسیجی است.

وی ادامه داد: بسیج در واقع ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) و ائمه اطهار است و مسیر بسیجیان همان مسیری است که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به سوی آن حرکت کرد.

میرزایی تبیین کرد: امروز آحاد مردم ایران اسلامی بر این باورند تنها راه نجات کشور احیای فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی است چراکه بسیج الهام‌بخش و نسخه نجات همه ملت‌های آزادیخواه و تحت ستم در مقابل قدرت‌های ستمگر و استکباری است.
ارسال نظرات