مشاور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز به لطف خدا ،درایت رهبری و برکت خون شهدا آرامش وامنیت بر کشورمان حاکم است.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۳۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان به نقل از  ایرنا، امیرحسین یاسینی پنجشنبه در یادواره شهدای گمنام روستای ستلو شهرستان پارسیان با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد:اگر امروز امنیت وآرامشی داریم و از آن سود می بریم به برکت خون شهداست وما باید قدردان خون شهیدان وخانواده معظم آنان باشیم.
وی ادامه داد : جنگ هشت ساله دفاع مقدس با وجود خرابی ها و ویرانی ها، خواسته ومورد قبول کشورر ما نبود بلکه به ما تحمیل شد واز هرسو هجوم آوردند تا خاک مقدس این سرزمین را به اشغال درآوردند ، اما ناکام ماندند.
مشاورفرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان خاطراتی از شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: شهیدان والامقام دفاع مقدس با از خودگذشتگی وغیرت به دل دشمن زده و معبرها و راه را برای دیگر رزمندگان بازکردند ، این شجاعت وغیرت دلیر مردان کشورمان بود وبطور حتم تا سال های سال برای دشمنان اسلام درس خواهد داشت.
امیر یاسینی با اشاره به ناامنی در کشورهای همسایه جمهوری اسلامی گفت : تکفیری ها و داعشی ها به عراق و سوریه حمله کردند تا وحدت مسلمانان را برهم بزنند و اسلام و محبان اهلبیت (ع) را از بین ببرند ولی شکست خوردند.
فرماندار پارسیان هم با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج به فرمان حضرت امام(ره) وبنا به شرایط زمان تشکیل شد و در کنار دیگر نیروهای نظامی در جنگ هشت ساله توانست عملیات های غرورآفرین متعددی را به سرانجام برساند.
محمد رادمهربسیج را یک مجموعه فکری منظم در همه حوزه ها دانست وافزود:بسیج در حوزه های سیاسی،فرهنگی،اقتصادی وهرحوزه ای که نیاز باشد ورود پیدا می کند و بسیج به زمان خاصی اختصاص ندارد .
وی با بیان دستاوردهای بسیج تصریح کرد: امروز بسیج به یک درخت تنومندی تبدیل شده که تمام مستضعفین جهان را در زیر چتر خود نگه داشته واین هدیه ای الهی بوده که از طرف امام راحل نصیب این کشور شده است.
دراین مراسم از خانواده های معظم شهدای این شهرستان بویژه شهدای این روستا تجلیل به عمل آمد.
شهرستان 40هزار نفری پارسیان در 500کیلومتری غرب بندرعباس مرکز هرمزگان واقع است.

ارسال نظرات