امام جمعه مشگین‌شهر گفت: باید با ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت آرمان‌های رزمندگان اسلام را به نسل امروز انتقال دهیم و آنها را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کنیم.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۵۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸

به گزارش روابط عمومی بسیج ، امام جمعه مشگین‌شهر، فرمانده سپاه و هیئت همراه با حضور در منازل شهدا با خانواده آنان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام باوقار امام جمعه مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: شهدای معظم انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس از تمام وابستگی‌ها و زیبایی‌های دنیا گذشتند و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا بتوانند با شکست دادن دشمنان، آرامش و امنیت را به ما هدیه دهند.

وی با اشاره به تحولات منطقه‌ای گفت: در کشورهای اطراف ما ناامنی وجود دارد اما امروز در کشور ما امنیت و آسایش وجود دارد و این را مرهون ایثارگری‌های شهدا در جنگ تحمیلی هستیم.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: اخلاص، ایمان، ولایتمداری، و اعتقاد از مهم‌ترین خصایص رزمندگان اسلام بود و آنها توانستند با تکیه بر اعتقادات و ولایتمداری به پیروزی‌های بزرگی در این دوران دست پیدا کنند.

وی افزود: دشمن بعث عراق بر این تصور بود که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ایران را از پای درآورد اما تمامی معادلات دشمنان با ایستادگی و مقاومت و دلاورمردی رزمندگان اسلام و ملت ایران بر هم خورد و آنها شکست بزرگی را پذیرفتند.

وی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه را یکی از مهم‌ترین وظایف مسؤولان دانست و افزود: باید با ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت آرمان‌های رزمندگان اسلام را به نسل امروز انتقال دهیم و آنها را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کنیم

ارسال نظرات