کارگاه آموزشی و جلسه توجیهی زرح های ابتدایی، کرامت، ارتقای برنامه های قرآنی، طرح در محضر قرآن، جابربن حیان و درس پژوهی برای آموزگاران و معاون آموزگاران مقطع ابتدایی در محل آموزشگاه شهید محسنی گیوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۸۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، همایش و کارگاه آموزشی معلمان ابتدائی در کوثر با محوریتطرح های کرامت، ارتقای برنامه های قرآنی، طرح در محضر قرآن، جابربن حیان و درس پژوهی برای آموزگاران و معاون آموزگاران مقطع ابتدایی در محل آموزشگاه شهید محسنی گیوی برگزار شد.

در این کارگاه تمامی معاون آموزگاران و آموزگاران مدارس ابتدایی حضور داشتند و برای ارتقای توانایی و طرح های اجرایی در طول سال آشنایی پیدا کردند.

مهدی غزنوی، رئیس آموزش و پرورش کوثر در حاشیه این کارگاه آموزشی به خبرنگار کوثرخبر گفت: هدف از برگزاری همایش و کارگاه آموزشی اجرای برنامه ها و طرح های آموزشی در دوره ابتدایی و ارتقای توانمندی حرفه ای آموزگاران، کیفیت بخشی به آموزش و تدریس در کلاس های درسی خصوصا در سطح روستا و مناطق محروم و کلاس های چند پایه است.

وی ادامه داد: نقش و اهمیت آموزش در دوره ابتدایی و جایگاه معلم در فرایند آموزش همچنین نحوه برگزاری و شناخت از طرح های اجرایی طول سال، بسیار مهم بوده و لازم است که معلمین و آموزگاران به دانش افزایی در این خصوص، ارتقای مهارتهای تخصصی، فراگیری و استفاده از فنون و روشهای نوین تدریس و تسلط بر اطلاعات علمی روز توجه کنند.



ارسال نظرات