مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان و پروفسور «آنتونی ولف» فوق تخصص پیوند فک و صورت و جراحی میکروسکوپی از کشور آمریکا برای معاینه و درمان ایثارگران به کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، ایرج عربی با بیان اینکه استفاده از متخصصان خارجی برای درمان ایثارگران در کشورمان پیرو سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس استراتژی هدف‌گذاری شده در درمان گروه هدف، دعوت از اساتید به نام بین‌المللی در برنامه‌های جاری معاونت بهداشت و درمان پیگیری و اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا پروفسور «حسین مهدیان» فوق تخصص ستون فقرات از کشور انگلستان و پروفسور «آنتونی ولف» فوق تخصص پیوند فک و صورت و جراحی میکروسکوپی از کشور آمریکا به کشورمان سفر می‌کنند تا امور درمانی را برای جانبازان معزز انجام دهند.


مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: ایثارگرانی که از مشکلات ستون فقرات و فک و صورت رنج می برند، هر چه سریعتر جهت تشکیل پرونده با شماره تلفن 42684351-021 ستاد جذب متخصصین تماس حاصل کنند.
ارسال نظرات