مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت:شکل گیری فرآیند فعالیت بسیج پیامدهای مثبتی دارد همچنان که مردمی بودن آن حفظ شده و مربوط جریان خاص سیاسی نیست ، محدود کردن و نسبت دادن آن به جریان سیاسی خاص ظلمی بزرگ به بسیج است.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۹۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان در همایش تجلیل بسیجیان فرهنگی ضمن گرامیداشت رشادت های مدافعین حرم وشهدای فرهنگی گفت:قبل از شروع جنگ استفاده از نیروی مردمی برای حل مشکلات ایده ای بی نظیر بود و در دوران دفاع مقدس این نیروها اوج رشادت خود را نشان داده و الگوی ایثار گری دنیا شدند.
غلامحسین گنجی افزود:شکل گیری فرآیند فعالیت بسیج پیامدهای مثبتی دارد همچنان که مردمی بودن آن حفظ شده و مربوط جریان خاص سیاسی نیست ، محدود کردن و نسبت دادن آن به جریان سیاسی خاص ظلمی بزرگ به بسیج است.
وی تصریح کرد:دفاع بسیج از ارزش های دفاع مقدس عقلانی است و بسیج فرهنگیان یکی از شاخه های پر ثمر این شجره طیبه است .
مدیر اموزش پرورش سرعین گفت:باید همانند بسیجیان اصیل دوران دفاع مقدس راه رو آنها بوده و منشا اثر در برابر معضلات جامعه باشیم.
وی افزود:جنگ بین حق باطل از بدو خلقت وجود دارد و در هر زمان شکل متفاوتی دارد که باید نسبت به زمان آماده بود و امروز جنگ نرم، خصم نوین استکبار است.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین نیز گفت :نظام اسلامی از یک استحکام داخلی محکمی برخوردار است که نظام سلطه با انواع روش‌ها و تاکتیک‌هایی که به کار برده تاکنون نتوانسته است در آن خللی وارد کند.
سرهنگ طاهر رحیمی افزود:بحث نفوذ موضوع جدیدی نیست زیرا در گذشته نیز مقام معظم رهبری به این بحث اشاره کرده بودند و دشمنان تمام مسیرها را برای رسیدن به هدف خود پیموده‌اند.
وی بابیان اینکه دشمن پروژه نفوذ جریانی و فردی را به راه انداخته اظهار کرد:تکمیل کنندگان پروژه نفوذ کسانی هستند بسیج را متهم به تندروی می کنند و هدف دشمن نفوذ در نخبگان و تصمیم سازان نظام است.

در پایان این مراسم از برترین های بسیج فرهنگیان سرعین تجلیل شد.



ارسال نظرات