معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

بسیج جریان جاهلیت را در تنگنا قرار داده است

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:بسیجیان راه مقابله و مواجه با جاهلیت را آموخته اند و امروز این بسیجیان هستندکه عرصه را برای منافقین و جریان جاهلیت تنگ کرده اند.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۹۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) در تجمع بزرگ بسیجیان سرعین گفت:مظلومیت فقط شهادت جسمی نیست جایی که تهمت و اهانت و امام را خارجی بنامند و یا مثل شهید بهشتی ترور شخصیتی شود انسان مورد ظلم قرار گرفته است.

رضا قاسمیان با بیان اینکه تقابل جریان بعثت و جاهلیت همچنان ادامه دارد افزود:جهل زمانی، عالم دین را که به دفاع از مردم به پا خواسته به چوبه دار می کشاند و زمانی همچون رنسانس انسان قانون گذار می شود و دانشگاه ظلم پدید می آید.

*بسیج جریان جاهلیت را در تنگنا قرار داده

وی تصریح کرد:تاریخ پر از انحرافات است و تجمع امروز شما برای مقابله با جاهلیت است .دنیا برای جریان جاهلیت تنگ شد و انقلاب اسلامی ایران این تنگا را به وجود آورده است
قاسمیان اظهار کرد:بسیجیان راه مقابله و مواجه با جاهلیت را آموخته اند و امروز این بسیجیان هستندکه عرصه را برای منافقین و جریان جاهلیت تنگ کرده اند.
معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه قبل از هشت سال دفاع مقدس ایران را تکه پاره کرده بودندخاطرنشان کرد: در سال ۷۸ فتنه ای به وجود آمد و دستور حمله و تعرض به بیت رهبری را دادند بسیجیان آمدند و فتنه را خاموش کردند.
وی تصریح کرد:در ۹دی در سایه تدبیر رهبری و بصیرت بسیجیان باز طومار فتنه در هم پیچید.
قاسمیان با بیان اینکه سیاست تحریم بی آبرو شده است گفت:در کشور جریان غربگرا مخالف حمایت از مستضعفین است و کسانی هستند که استکبار را قدرت جهانی قلمداد می کنند.
این مسئول ادامه داد:وقتی دین و ایمان در جامعه تزریق می شود وعدالت به وجود آمده و رونق می گیرد قدرت در سایه وحدت ایجاد می شوداما وقتی بی تفاوتی به وجود می آید داستان موصل تکرار می شود و این اسلام ، اسلام حنثی است .

وی با بیان تفاوت کلمه امت و ملت افزود:ملت، وابسته به سرزمين مشخصي است؛ يعني مفهومي« درون مرزي » حال آنكه امت، مفهومي است فرامرزي، مردمی که هماهنگ از یک امام حمایت و پیروی می کنند امت واحده هستند.

وی اظهار کرد:انسان های بی تفاوت نمی توانند بسیجی باشند،آزادی یعنی استقلال و بسیجی استقلال طلب است اگر قرار بر جنگ سخت باشد با تفنگ در صحنه اماده می شود و در عرصه جنگ نرم با قلم به میدان می رود.

قاسمیان افزود: در کشور دو جریان قدرت طلب و عدالت طلب وحود دارد که جریان قدرت طلب با رواج مواد مخدر و مشروبات و بی حجابی را رونق خرسند است اما از این سو جریان عدالت طلب به این روند معترض است .

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:اعتراض به فیش نجومی یعنی ضد اشرافی گری و نشانگر زنده بودن ملت است.

وی یا اشاره به مذاکرات هسته گفت:اگر این مذاکرات اتفاق نمی افتاد عده ای می گفتند "نگذاشتید کار کنیم" و فرصت را با آمدن ترامپ سوزاندید اما اوضاع پسا برجام مشخص کرد که گرگ همان گرگ است.

*هرپرچم سبزی پرچم علوی نیست

قاسمیان با بیان اینکه هر پرچم سبز پرچم علوی نیست افزود:در انتخابات منافقین کراوات نمی زند بلکه با لباس امام به صحنه می آیند همانند صاحبان فیش نجومی که بر پیشانی‌ پینه داشتند.

این مسئول گفت:استکبار می خواهد ایران از حالت نهضت به کشوری عادی تبدیل کند و علت به درازا کشیدن مذاکرات هسته به همین منظور بود . می خواستند به جهان القا کنند که ایران هم زیر پرچم آمریکا رفته اما پیام بازداشت ملوانان آمریکایی به دنیا این بود که ایران هیچ زمان زیر بار سلطه نخواهد رفت .
وی در پایان افزود:آمریکا پول خرج کرد و جنگ های متعدد با اشکال گوناگون به راه انداخت اما رییس جمهور اش در عراق لنگه کفش خورد درحالی که عکس امام در جای جای عراق نقش بست و شعار مرگ بر امریکا همگام با ۸۰ کشور جهان در امریکا نیز گفته شد این یعنی رواج تفکر بسیجی که حد مرزی ندارد.


http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/IMG_20161125_105059.jpg

ارسال نظرات