بخشدار اصلاندوز در جمع مسئولان و دهیاران:

دولت خدمت رسانی به مردم را بهترین تبلیغ برای خود می داند

بخشدار اصلاندوز با بیان اینکه دولت در مرحله عمل به سر می برد گفت:دولت خدمت رسانی به مردم را بهترین تبلیغ برای خود می داند.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۰۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، "سید عباس مینایی" در نشست با مسئولان و دهیاران با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید گفت:ما همواره از دستاوردهای دولت با منطق با مشیء اعتدال دفاع می کنیم و حرفی برای گفتن داریم.

وی درمورد برجام گفت:اگر از برجام انتقاد می شود بدین معنی است که هر سیستمی قابل انتقاد است .اگر سیستمی بگوید من غیرقابل انتقاد هستم مشکل در سیستم وجود دارد یا اینکه معیار ارزیابی غلط است، خدا را سپاسگذاریم که مردم در سایه سیاست های دولت، رویکرد توسعه ای پیدا کرده اند و انتقاد پذیری دولت ریشه در اعتقاد دولت به مبانی جمهوری اسلامی است.

بخشدار اصلاندوز با اشاره به محاسن برجام افزود: اگر برجام نبود شرایط اقتصاد بیمار دولت از به اصطلاح شرایط icu خارج نمی شد.

این مسئول گفت:در مساله برجام بزرگترین کار دولت، برگرداندن پرونده از شورای امنیت به آژانس اتمی بود بعبارتی دیگر پرونده را از حالت سیاسی و امنیتی به فنی و حقوقی تبدیل کرد. که ازکلیدی ترین نکات مذاکرات و به روش مهندسی معکوس انجام شده بود.

مینایی در ادامه با بیان اینکه برجام شرایط را مساعد کرد گفت: اقتصاد مملکت فقط از طریق برجام انجام نمی پذیرد، وبر طبق فرمایشات و رهنمود های مقام معظم رهبری برجام قسمتی از کار دولت است. وی با اشاره به اینکه اقتصاد مملکت رو به رشد است. گفت ارزیابی اقتصاد، معیار و سنجش دارد،نرخ رشد اقتصادی، افزایش نرخ رشد اقتصادی از منفی هفت درصد و کاهش نرخ رشد تورم و یک رقمی شدن تورم دلیلی بر رشد اقتصاد است.

بخشدار اصلاندوز با اشاره به بازگشایی گمرک اصلاندوز گفت:در مورد گمرک جسورانه و شجاعانه می گویم که لغو امتیاز گمرک اصلاندوز و برگرداندن امتیاز به تنهایی ، مدنظر دولت نیست بلکه هدف دولت باز گشایی و فعالیت گمرک اصلاندوز است و این دولت، دولت تدبیر است ومی خواهد کارها را از حالت اقدام و اقرار به حالت عمل تبدیل کند.

وی با بیان اینکه آبادانی و عمران بخش اصلاندوز روی ریل افتاده است افزود: اجرای 14 کیلومتر طرح هادی در روستاها، اجرای گازرسانی به 53 روستا با اشاره به اینکه قبلاً 12 روستا از نعمت گاز بهره مند بودند و همچنین آبرسانی به روستاها و اینکه ساختمان بیمارستان قابل بهره برداری است و اینها همه نشان از برنامه ریزی دولت است.

بخشدار اصلاندوز احداث مرکز بهداشت دیگری در یکی از روستاها ی بخش و آسفالت ریزی و شن ریزی در اکثر روستاها را از عملکرد دولت دانست و گفت:دولت خدمتگزار تدبیر و امید، با رای بی سابقه مردم بر سر کار آمده است.

وی با بیان اینکه بخش اصلاندوز به معنای واقعی در حال تجربه آبادانی و عمران است گفت:کل سیستم برق رسانی در اصلاندوز فرسوده شده بود که با تلاش دولت بیش از نصف شبکه برق بخش بازسازی شده و هزینه های میلیاردی در این زمینه در پی داشته است.

مینایی با بیان اینکه ما باید عملاً دغدغه های مقام معظم رهبری را بهبود ببخشیم گفت:مقام معظم رهبری در دیدارشان در هفته دولت فرمودند: بهبود شاخص ها، خدمت رسانی به مردم باید در اولویت کار دولت قرار گیرد و خدمت به مردم بهترین تبلیغ است و دولت نیز در حال اقدام و عمل به ولایتمداری عملی است.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت در مرحله عمل به سر می برد افزود:همه رؤساء، دهیاران باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید و ریاست جمهوری حرکت کنند.

مینایی با اشاره به تخصیص اعتبارات در بخش امورات فرهنگی و مذهبی گفت: از اعتبارات تملک شهرستان حدود یک میلیارد تومان به پروژه های تکمیل مصلی اصلاندوز، خانه های عالم، یادمان شهدا، پوشش دیجیتالی صدا و سیما و مساجد و امامزاده در سطح بخش توزیع و در حال تخصیص است.

وی همچنین از عملکرد بخشداری گفت و افزود:در یک بخش حدود یک هزار سطل زباله نصب کرده ایم و در طی دوسال ارزش ماشین آلات سنگین خریداری شده برای شهرداری و دهیاری ها بالغ بر دو میلیارد تومان است.

بخشدار اصلاندوز همچنین در مورد تعطیلی صنایع و کارخانجات نیز گفت: الان بیش از دو سوم کارخانجات در سطح استان در حال فعالیت است که قبلاً در حال رکود بودند بنابراین تعطیلی کارخانجات در از بین رفتن رونق اقتصادی در گذشته اتفاق افتاده است.که نتیجه مضرات تحریم و سیاست های اقتصادی ناکارامد دولت گذشته بود.

مینایی با بیان اینکه دولت خدمت رسانی به مردم را بهترین تبلیغ برای خود می داند افزود:هر سیستمی نقاط قوت و ضعف دارد و مدینه فاضله یا آرمانشهر هیچ وقت وجود نداشته و نخواهد بود، گفت سیاستهای دولت تدبیر و امید بر اساس واقعیت های موجود دنیا و آینده نگری تنظیم شده است.

وی با اشاره به عملکرد دهیاران در روستاها گفت: دهیاران در روستاها به عنوان نماینده دولت هستند. پروژه های عمرانی در روستاها آنقدر زیاد شده که گاها با مشکل سازماندهی و نظارت و کمبود نیرو مواجه می شویم.

بخشدار اصلاندوز افزود:در بحث کشاورزی هم می توان گفت که بزرگترین پروژه آب و خاک کشور در شهرستان پارساباد و علی‌الخصوص بخش اصلاندوز در حال انجام است که برکات زیادی برای کشور خواهد داشت و هم اکنون صدها نفر مشغول بکار شده اند. راندمان کشاورزی به لحاظ کمی و کیفی در بخش بالا رفته و این نشان از وجود کارشناسان خبره ترویج است.

وی با اشاره به اینکه دریک سری از روستاها دهیار وجود ندارد افزود: با اینکه یک سری روستاها فاقد دهیاری است با این همه آبرسانی،زیرسازی و شن ریزی و احداث پل در روستاهای فاقد دهیاری با تدبیر فرماندار شهرستان در حال انجام است که همه به عملکرد دولت بر می گردد.

مینایی در پایان از دهیاران و شوراها خواست تا با جدیت بیشتری کارهایشان را دنبال کنند و در پی خدمت رسانی به مردم روستاها باشند.که همانا بهترین روش جهت جلب رضایت الهی و بزرگان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در ادامه این نشست مدیر امور عشایری شهرستان پارس آباد،رییس آموزش و پرورش،رییس تامین اجتماعی،رییس اداره برق و رییس مرکز خدمات جهاد کشاورزی اصلاندوز در خصوص مسایل و مشکلات روستاهای اصلاندوز به سئوالات دهیاران پاسخ دادند و بعد از بحث و تبادل نظر، تصمیماتی در خصوص مسایل مربوط اخذ و صورتجلسه تنظیم شد.

خبرنگار:مونا منادی

ارسال نظرات
آخرین اخبار