شهردار شهر مرزی بیله سوار مغان در پی سانحه دلخراش برخورد قطار مسافربری تبریز-مشهد ، با صدور پیامی این حادثه را به خانواده های جان باختگان تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۱۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، مهندس سعید قادری ملایوسفی شهردار بیله سوار مغان در پیامی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه برخورد قطار مسافربری تبریز – مشهد ، با صدور پیامی با بازماندگان این سانحه دلخراش ابراز همدردی کرد.

در متن پیام شهردار شهر مرزی بیله سوار مغان استان اردبیل آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر غم انگیز حادثه ناگوار و دلخراش برخورد دو قطار مسافربری در مسیر تبریز – مشهد و جان باختن تعدادی از هموطنان‌مان عزیزمان بخصوص مردم شریف آذربایجان شرقیدر این حادثه، موجبات تالم و تاسف عمیق قلبی بنده و مردم شریف شهر مرزی بیله سوار مغان را فراهم آورد.

این حادثه تلخ و در پی آن جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان عزیز که زائر حرم مطهر رضوی بودند باعث حزن و اندوه فراوان شد.

اینجانب از سوی مردم شهر مرزی بیله سوار مغان و همچنین همه کارکنان شهرداری بیله سوار مغان در کمال تاسف و تاثر این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به خانواده‌های داغدیده تسلیت می‌گویم و ضمن طلب شفای عاجل مصدومان، از خداوند متعال برای درگذشتگان حادثه، غفران الهی و برای خانواده‌های معزز و بازماندگان محترم صبر و اجر الهی مسالت می‌نمایم.

سعید قادری ملایوسفی – شهردار بیله سوار مغان

پیام تسلیت شهردار بیله سوارمغان در پی حادثه قطار مسافربری تبریزـ مشهد 

ارسال نظرات