به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از روابط عمومی شرکت ایرانسل، مشترکان این اپراتور در شهرهای «هادیشهر، ملکان و ممقان» در استان آذربایجان شرقی، «شاهین دژ، شوط و سلماس» در استان آذربایجان غربی، «گرمی و بیلهسوار» در استان اردبیل، «کامیاران و دیواندره» در استان کردستان، «سنقر و قصر شیرین» در استان کرمانشاه و «پلدختر» در استان لرستان میتوانند با مراجعه به مراکز ارتباط با ایرانسل شهر خود، از خدماتی نظیر خرید و ثبتنام انواع سیمکارتهای ایرانسل، تعویض سیمکارت، پیگیری دریافت سیمکارت هدیه، خرید انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، دریافت ریز مکالمات، خدمات رومینگ، تنظیمات دیتا وMMS، بستههای تشویقی و آهنگ پیشواز و پیگیری مشکلات ناشی از آنتندهی شبکه تلفن همراه بهرهمند شوند.
نشانی و ساعت کار هر یک از مراکز ارتباط با ایرانسل دروبسایت این اپراتوربه نشانیirancell.ir/servicecentersموجود است.
همچنین مشترکان ایرانسل همواره میتوانند با استفاده ازسرویس کنترل حساب اینترنتیبه نشانیecare.irancell.irو بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز فوق، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.
از سوی دیگر، تمامی مشترکان شبکه تلفن همراه، وایمکس و اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) ایرانسل میتوانند با استفاده از برنامه کاربردی «ایرانسل من»، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند.
با استفاده از این برنامه، امکانات متنوعی از جمله خرید و مشاهده باقیمانده شارژ و بستههای افزایشی، اطلاع از جزئیات 15 کارکرد حساب ایرانسلی طی دو روز اخیر، مشاهده باقیمانده حد اعتبار و میزان کارکرد و همچنین پرداخت از طریق درگاههای بانکی در دسترس مشترکان ایرانسل است.
علاقهمندان میتوانند با مراجعه بهوبسایت ایرانسلنشانیirancell.ir/myirancellاپلیکیشن «ایرانسل من» را برای سیستمعاملهای اندروید،iOSو جاوا به صورت رایگان دریافت کنند.