مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»عنوان کرد
رضایی گفت: بسیج در عرصه فرهنگی و اجتماعی نقش بسیار پررنگی برای زدودن آسیب های اجتماعی و ترویج نقاط فرهنگی البته به شرطی که مسئولان دولتی همگام با جریان و سیل خروشان جمعیت مردمی بسیج باشند.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۵۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور اظهار داشت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ بحث حضور مردم و نقش آفرینی جوانان حزب اللهی و ارزشی برای تولید و انتشار محتواهای فرهنگی ایرانی اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه با حضور شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و افزایش فعالیت و حضور مردم مخصوصاً جوانان این قضیه پررنگ تر شده خاطر نشان کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار به جا است زیرا، متاسفانه نهاد های فرهنگی دولتی برای زمینه سازی ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی کمتر توانستند فعالیت کنند لذا این قضیه به سرانجامی نرسیده است.

رضایی خاطر نشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر حضور فعال مردم دارند در حقیقت برای ترویج فرهنگ انقلابی اسلامی است که البته زمینه آن در بسیج کاملا فراهم شده است؛ زیرا بسیج مظهر حضور تشکیلاتی مردم و جوانان حزب اللهی و ارزشی است و اگر بخواهیم فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم باید از بستر بسیج حداکثر استفاده را داشته باشیم.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی با اشاره به نقش آفرینی های بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی تصریح کرد: بهتر است این نقش آفرینی های بسیج با همکاری دستگاه های دولتی تکمیل تر شود یعنی دولتی ها نیز این نقش آفرینی رو با کمال میل بپذیرند و کمک کنند.

وی در خاتمه بیان داشت: قطعاً تشکیلات سازمان یافته بسیج برای حضور فعال مردمی در عرصه فرهنگی و اجتماعی نقش بسیار پررنگی برای زدودن آسیب های اجتماعی و ترویج نقاط فرهنگی ما البته به شرطی که مسئولین دولتی همراه و همگام با جریان و سیل خروشان جمعیت مردمی در بسیج باشند.


ارسال نظرات