در اجلاس مجمع قشر بسیج فرهنگیان کردستان
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: بسیج ظرفیت بی بدیل،منعطف و وسیع است که همه افراد متعهد و معتقد به آرمانهای والای نظام را در بر می گیرد.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۵۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی در اجلاس مجمع قشر بسیج فرهنگیان استان که در کانون شهید مطهری سنندج برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج ، به ویژگی های بسیج و بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیج ظرفیت بی بدیل، منعطف و وسیع است که همه افراد متعهد و معتقد به آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیج بسیار وسیع و متنوع است به عملکرد بسیج در عرصه های مختلف شامل دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی  ، سازندگی ، اقتصادی و فرهنگی پرداخت و گفت: حضور بسیج در عرصه تعلیم و تربیت نیز موثر و نقش آفرینی فرهنگیان و دانش آموزان در شجره طیبه بسیج و دوران دفاع مقدس گواه  بر این حضور ارزشمند است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش و ضرورت حضور بسیج در حوزه تعلیم و تربیت، عرصه تربیتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را دارای ابعاد مختلف با تنوع بسیار دانست و تصریح کرد: امروز حضور بسیج در همه عرصه ها به عنوان بازوی فکری ضروری است.

رشید قربانی به اقدامات و فعالیت های قشر بسیج فرهنگیان استان و کارگروه های زیر مجموعه قشر نیز اشاره کرد و اظهار داشت : در دبیر خانه و کارگروه های قشر می توان با تنوع و وسعت نظر به موضوعات و مسائل مختلف پرداخت و نظرات کارشناسی در عرصه های مختلف ارائه کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر ضرورت همراهی متعهدانه کلیه مجموعه ها در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، حل مسائل و مشکلات پیش روی را نیازمند تلاش و همکاری آحاد جامعه و اقدام موثر دانست و گفت: قشر بسیج فرهنگیان نیز می تواند با ارائه نظرات اصلاحی ، جامع و اقناعی در راستای پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش کمک نماید .

وی در پایان از همراهی قشر بسیج فرهنگیان و ارائه راه کارهای لازم در راستای پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تشکر کرد.

گفتنی است در این نشست انتخابات هیات رییسه مجمع بسیج فرهنگیان برگزار شد و مرتضی ملاولی به عنوان رییس مجمع ، حجت الله نریمانی به عنوان جانشین و لیلا حیدری به عنوان بازرس مجمع معرفی و از خدمات مسئولین قبلی مجمع تقدیر شد . 

ارسال نظرات