خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب گفت: بسیج پدیده ای مبارک و شجره طیبه صالحان است که با گذشت چهار دهه از عمر با برکت آن، شاهد آثار و برکات مثبت در جامعه هستیم.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۷۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام محمدطاها مهری در دیدار بسیجیان و مسئولان دستگاه های اجرایی با وی، افزود: امروز بسیج در ابعاد مختلف، همه صنف و قشرها را در بر گرفته است.
وی اضافه کرد: هرجا که بسیج ورود کرد و فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی حاکم شد، کارنامه موفقی را برای ما به دنبال داشته است زیرا هرجا که اتحاد، انسجام، اخلاص، صمیمیت و برادری باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت.
امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: امروز بسیج مفتخر است که در سایه تفکر آن، انقلاب اسلامی به جهان شد و آثار و برکت آن نیز هم اکنون در نقاط مختلف دنیا و ملت ها هویداست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در سخنانی گفت: هرگاه که ضرورت احساس شد، بسیج با اخلاص تمام همواره پای کار بود و نقش تاثیرگذار و تعیین کننده خود را به خوبی ایفا کرده است.
سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی افزود: از ابتدای امسال در حوزه اقتصاد مقاومتی 11 میلیارد و 180میلیون ریال تسهیلات برای ایجاد ده ها طرح خوداشتغالی در بخش های هنرهای دستی، پرورش قارچ، مرغ بومی، خیاطی، گلیم، فرش بافی و توسعه کشت زعفران پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در هشت ماه گذشته یک گردان امام حسین و 6 گردان بیت المقدس آموزش های لازم را در زمینه های مختلف فرا گرفته اند تا برای کمک به تامین امنیت منطقه و دفاع از آرمان ها و تمامیت ارضی کشور و نظام بیش از پیش پای کار و آماده باشند.
وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی ، گفتمان های سیاسی، برنامه های پایگاه محور ، درون سازمانی و شهرستانی ، یادواره ها ، همایش بصیرت افزایی و روشنگری از دیگر فعالیت های حوزه بسیج در شهرستان بوده است که به صورت مستمر انجام می شود.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
ارسال نظرات