خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران استان قم:

۳۰۰۰ فعال ورزشی قم عضو بسیج هستند/ فعالیت بسیجیان ورزشکار در ۲ کانون و ۶ پایگاه ورزشی

مسئول بسیج ورزشکاران استان قم گفت: بیش از ۳۰۰۰ نفر از فعالان ورزشی استان عضو بسیج ورزشکاران هستند که ۵۰ درصد آن‌ها را که در ۲ کانون و ۶ پایگاه ورزشی در استان فعالیت دارند.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۸۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
۳۰۰۰ فعال ورزشی قم عضو بسیج هستند/ فعالیت بسیجیان ورزشکار در ۲ کانون و ۶ پایگاه ورزشی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داوود هاشمی با اشاره به اینکه سازمان بسیج ورزشکاران مأموریت سازماندهی بسیج ورزشکاران به‌عهده دارد، اظهار داشت: ورزشکاران بسیجی در کنار فعالیت‌های ورزشی، فعالیت‌های فرهنگی و علمی نیز در راستای ارتقاء مسائل فرهنگی و اعتقادی دارند.

مسئول بسیج ورزشکاران استان قم با بیان اینکه حلقه‌های صالحین نیز از جمله زمینه‌هایی است که ورزشکاران بسیجی استان در آن فعال هستند عنوان کرد: در هفته بسیج کلاس‌های آموزشی برای ورزشکاران و مربیان، در قالب مسائل سبک زندگی، عفاف و حجاب، مسائل اخلاق ورزشی و روحیه پهلوانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه حلقه‌های تربیتی بین محیط خانواده و جامعه با محیط ورزش نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم خاطرنشان کرد: در جامعه بسیج ورزشکاران مربیان در سطوح مختلف ورزشی و علمی فعال هستند و متناسب با سن ورزشکاران دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

هاشمی ادامه داد: برگزاری دوره‌هایی با موضوعات امر به معروف، فعالیت‌های قرآنی، کمبود منابع مالی برای فعالیت فرهنگی در جامعه ورزشی بسیار مورد توجه است.

مسئول بسیج ورزشکاران استان با اشاره به مشکلات ورزشکاران استان گفت: ورزش شغل نیست همین موضوع برای ورزشکاران قهرمانی مشکلات عدیده‌ای برای آن‌ها دارد و عمده هزینه‌ها توسط ورزشکاران تأمین می‌شود.

به گفته وی، بیش از  3 هزار نفر از فعالان ورزشی استان عضو بسیج ورزشکاران هستند که 50 درصد آن‌ها را که در 2 کانون و 6 پایگاه ورزشی در استان فعالیت دارند.
ارسال نظرات