کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه شاهرود
شجاعی در گردهمایی هفته بسیج پایگاه اسوه عفاف حوزه اصناف الهادی شاهرود گفت: دشمن در جنگ نرم با هدف تاثیرگذاری بر عقاید و افکار و سبک زندگی به میدان آماده و باید همه مراقب باشیم و بدانیم که راه جلوگیری و مبارزه با این جنگ نابرابر ترویج تفکر بسیجی در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۰۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین شجاعی در گردهمایی بسیجیان پایگاه اسوه حجاب حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود که با حضور بیش از 80 نفر از خواهران را حسینیه شهدای کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با اشاره به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل اظهار کرد: تشکیل بسیج از موهبت های الهی بود که به ملت ایران ارزانی شد چرا که وجود بسیج برخاسته از مردم انقلاب اسلامی را بیمه کرد و جلوی زیاده خواهی های دشمنان را گرفت.

وی افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی گذاشت و امام راحل در پیام سال 67 خود از بسیج با واژها و جملات بسیار عمیق و پرمغز یاد کرد و این نهاد را ستود.

شجاعی خاطر نشان کرد: امام در پیام خود تشکیل بسیج را از الطاف خفیه الهی و برکات خداوند بیان می کند که به ملت ایران ارزانی شده و در حوادث مختلف دوران انقلاب این نهاد مقدس با ایثار و اخلاص و فداکاری و شهادت طلبی کشور و انقلاب را بیمه کرده است.

وی تصریح کرد: امام مصداق کامل ایثار و خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را بسیج و بسیجیان بیان می کند و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری بیان می کند که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طاورت یقین و حدیث عشق می دهد.

کارشناش ارشد مسائل سیاسی سپاه شاهرود ادامه داد: امام بسیج را میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی بیان می کند که تربیت یافتگان آن،نام و نشان در گمنامی و بی نشانی دارند.

وی با بیان اینکه امام راحل در این پیام تاکید بر حفظ تفکر بسیجی دارند گفت: امام بسیج و تفکر ناب بسیج را برای شکستن امواج طوفان ها و فتنه ها و جلوگیری از سیل آفت ها بیان می کند که در این راه صبر و ایمان لازم است که بسیج دارای این ویژگی هاست.

شجاعی ادامه داد: مخالفت با استکبار و پول پرستی و تحجرگرایی و مقدس نمایی را از ویژگی های بسیج بیان می کنند و تاکید دارند باید بسیجیان به فنون نظامی و دفاعی مسلح باشند چرا که در هنگامه خطر ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن آمادگی لازم رزمی داشته باشند.

 ترویج تفکر بسیجی راه مقابله با جنگ نرم دشمن

وی با تاکید بر بیانات امام و راهی که امروز برخی مسئولین طی می کنند عنوان کرد: ما امروز شاهدیم که برخی ادعای خط امام را دارند اما خلاف آن حرکت می کنند و به نیروی نظامی و آمادگی دفاعی اهمیتی نمی دهند و بسیج را تضعیف می کنند و امام تاکید دارد که کسی که بسیج را تضعیف کند هر لحظه باید منظر حادثه باشد و در عذاب الهی گرفتار است.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه شاهرود با اشاره به جنگ نرم گفت: دشمن در جنگ نرم با هدف تاثیرگذاری بر عقاید و افکار و سبک زندگی به میدان آماده و باید همه مراقب باشیم و بدانیم که راه جلوگیری و مبارزه با این جنگ نابرابر ترویج تفکر بسیجی در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: بانوان جامعه و بنیان خانواده ها هدف اصلی دشمن است و باید بانوان ما نسبت به این تهدیدات آشنا و معرفت و بصیرت آنها بالا رود و برگزاری این جلسات در راستای این روشنگری و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها