در آخرین روز از هفته بسیج؛

همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربت حیدریه دیشب در نمازخانه شهید حاج عبدالحسین برونسی ستاد ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۰۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
 به گزارش خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به فرهنگ و تفکر بسیجی ابراز داشت: بسیج با روحیه انقلابی و توکل بر خدا در میدانهای نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خستگی ناپذیر بوده و از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی صیانت می کند.
 
حجت الاسلام عصمتی گفت: بسیجی دارای تفکر الهی و ایمانی است و به هیچ حزب و جناحی وابستگی ندارد و بر حول محور ولایت فقیه در حرکت بوده و اهداف و سیاست های نظام در ابعاد مختلف را به پیش می برد.
 
خطیب جمعه تربت حیدریه در رابطه با نقش ائمه جماعات در مسجد عنوان کرد: هیئت امناء مسجد باید زیر نظر امام جماعت مسجد باشند و با روحیه خستگی ناپذیر و با توکل بر خدا قدم برداریم و چنان باید در کار جدیت داشته باشیم و به هدف امیدوار باشیم که دیگران را خسته کنیم و خودمان حسته نشویم.
 
در ادامه مراسم جانشین فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با تقدیر از حضور پرشور و انقلابی همه بسیجیان و امت حزب الله تربت حیدریه در برنامه های هفته با برکت بسیج از ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواست در ادامه مسیر انقلاب و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران با همت عالی و پیگیری و جدیت و تلاش ثابت قدم و استوار گام بردارند.
 
سپس در پایان همایش با صرف شام از ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج پذیرایی به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها