خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین با اشاره به رسالت و تکلیف یک بسیجی انقلابی گفت: انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین از نعمت‌های بزرگ خدا برای کشور است.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۱۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک شهید بهشتی قزوین برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین از نعمت‌های خدا برای کشور ما است و مردم انقلابی باید شکرگذار این نعمت‌ها باشند.

وی با بیان اینکه رسالت یک بسیجی انقلابی شناخت تکلیف و جدیت در انجام کامل تکلیف است، اظهار کرد: خوی اشرافی در تضاد با روحیه انقلابی و وام‌گرفته از فرهنگ غربی است که به دنبال کرنش در برابر استکبار و دست‌درازی به بیت‌المال و حقوق عامه مردم است و جامعه را دچار فقر و تضاد طبقاتی می‌کند ولی روحیه انقلابی پیشرفت، غنا و خودکفایی را برای کشور به همراه دارد.

حجت‌الاسلام مهدی جو در تعریف بسیج مستضعفین عنوان کرد: مستضعف به معنای فقیر و ندار نیست بلکه مستضعف، مقتدر و مظلومی است که تمامی آنچه را در اختیار دارد با اخلاص در راه اهداف و آرمان‌هایش هزینه می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع) بیان کرد: وظیفه و تکلیف اصلی جوانان بسیجی در این دوره تحصیل توأم با خودسازی است تا جایگاه‌های مدیریتی نظام اسلامی در آینده به دست جوانانی باشد که در محیط مسجد و بسیج رشد کرده‌اند.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها