قوچانی در گردهمایی بسیجیان پایگاه بسیج روستای قلعه آقا عبدالله بسطام گفت: بسیج ترویج دهنده بصیرت و معرفت در جامعه است و باید این تفکر را حفظ و گسترش دهیم و نسل های آینده را در این مسیر هدایت و ترغیب نماییم.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۳۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا قوچانی در گردهمایی بسیجیان پایگاه قلعه آقا عبدالله بخش بسطام که با حضور بیش از 100 نفر دز حسینیه روستای قلعه آقا عبدالله بخش بسطام شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه امام راحل در 5 آذر سال 58 بسیج را بنا نهاد اظهار کرد: امام راحل خود تاکید دارند تشکیل بسیج در نظام اسلامی از برکات و الطاف جلیه خداوند به ملت و انقلاب اسلامی است و این خود گواه عظمت بسیج است.

وی افزود: از بدو تشکیل بسیج تا امروز، بسیج دستاوردهای مختلفی در عرصه های گوناگون داشته که دفاع مقدس اوج تجلی آن است و در فتنه 88 ما شاهد بودیم که بسیج با حضور خود این فتنه بزرگ را بر طرف نمود و این همان تاکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در حفظ بسیج است.

قوچانی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس بسیج با اخلاص و فداکاری خود صحنه هایی را رقم زد که استکبار جهانی را انگشت به دهان گذاشت و بعد از دفاع مقدس نیز بسیج در همه صحنه ها در خدمت نظام و انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: بسیج که تفکر ناب برگرفته از اسلام و عاشوراست، امروز سدی در برابر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی است و باید تلاش کنیم تا این تفکر ناب در سطح جامعه ترویج و تببین شود.

فرمانده سابق سپاه شمالغرب تهران بزرگ بیان کرد: بسیج در عرصه سازندگی و فرهنگی و اجتماعی و حتی عرصه های سیاسی و خدمت رسانی و بهداشتی درمانی و محرومیت زدایی حضور فعال داشته و دارد و تمام این برکات برخاسته از اخلاص و فداکاری و ایثار بسیجیان است.

وی با بیان اینکه ما امروز باید قدردان تفکر بسیج باشیم گفت: تفکر بسیج است که امروز دشمن را در آنسوی مرزهای جغرافیایی ما زمین گیر کرده و این تفکر است که دشمنان داخلی را در توطئه هایی که داشته و دارند ناکام گذاشته و همین تفکر است که در برابر جنگ نرم ایستاده است.

قوچانی تاکید کرد: امام راحل در آخرین پیام خود به مناسبت سالگرد بسیج مستضعفین، به حفظ این تفکر تاکید دارند چرا که این تفکر سبب حفظ نظام و انقلاب می شود و این تفکر است که جهان اسلام را درمی نوردد و سبب می شود تا بسیج جهانی اسلام تشکیل شود.

فرمانده اسبق سپاه شاهرود با بیان اینکه باید همه هوشیار باشیم و بصیرت خود را حفظ نماییم افزود: بسیج ترویج دهنده بصیرت و معرفت در جامعه است و باید این تفکر را حفظ و گسترش دهیم و نسل های آینده را در این مسیر هدایت و ترغیب نماییم.

وی ادامه داد: ما در سال 88 خطر فتنه را شاهد بودیم که با تمام تلاش دشمنان داخلی و خارجی مهار و خنثی شد و دلیل اصلی آن حضور تفکر بسیجی و جوانان پرشور و انقلابی و با بصیرت در صحنه بود که رهبری بر آن تاکید دارند.

قوچانی با بیان اینکه جوانان موتور محرکه جامعه هستند گفت: امروز در بسیج این موتور محرکه قوی حضور دارد و سبب پیشرد اهداف نظام اسلامی می شود و باید تلاش کنیم این جوانان در راستای شاخص های بسیج که ایمان و خودباوری و اخلاص و ایثار و تقواست حرکت کنند تا جامعه بیمه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها