خبرهای داغ:
رئیس بسیج مهندسین عمران اصفهان گفت: مهندسان بسیجی استان اصفهان با حضور در مساجد اصفهان به ویژه در مناطق محروم در حوزه خدمات فنی و مهندسی ساختمان به صورت رایگان به مردم مشاوره می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۴۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،مجید حمزه با اشاره به فعالیت‌های جهادی و تخصصی قشر مهندسین عمران اظهار داشت: گروه‌های جهادی بسیج مهندسین عمران استان اصفهان با برگزاری جلسات مشاوره خدمات فنی و مهندسی ساختمان برای عموم مردم، به ارائه مشاوره به صورت رایگان و آگاه سازی مردم نسبت به خدمات فنی و مهندسی می‌پردازند.

وی افزود: جلسات مشاوره خدمات فنی و مهندسی هر هفته با اطلاع‌رسانی قبلی در مساجد و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر اصفهان به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برگزار می‌شود که به مناسبت هفته بسیج، یکی از شهرداران مناطق شهرداری اصفهان در این جلسه شرکت می‌کند.

رئیس بسیج مهندسین عمران با اشاره به استقبال مردم از این برنامه گفت: موضوعات شهرسازی، ملکی، سند و مشکلات موجود در روند اداری و پیگیری پروانه‌های ساختمانی از جمله موضوعاتی است که در این جلسات از سوی مردم مطرح شده و مهندسین بسیجی به صورت رایگان مشاوره لازم را ارائه داده‌اند.

وی به برگزاری جشنواره طراحی المان‌های ارزشی اشاره کرد و افرود: فراخوان عمومی این جشنواره با همکاری سازمان زیباسازی شهر اصفهان در هفته‌های آینده اطلاع رسانی می‌شود و مراسم اختتامیه آن، روز 5 اسفند به مناسبت روز مهندس برگزار می‌شود.

حمزه با اشاره به برگزاری یادواره شهید سید محسن صفوی بهمن‌ماه سال جاری تصریح کرد: شهید صفوی برادر سرلشکر سید یحیی صفوی شهید شاخص بسیج مهندسین عمران در سال 1395 است که در دوران دفاع مقدس فرمانده قرارگاه مهندسی صراط المستقیم بوده و فعالیت‌های شاخصی در این دوران انجام داده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از توانمندی و عملکرد یکی از مؤسسات قرارگاه خاتم الانبیاء در کنار برگزاری یادواره ادامه داد: 3 انیمیشن برای معرفی شهید صفوی و کارهای شاخص وی برای انتشار در فضای مجازی در حال تولید است، همچنین مجموعه کتاب شاهکارهای مهندسی دوران دفاع مقدس تدوین می‌شود که نخستین شماره آن، درباره شهید سید محسن صفوی نوشته و تهیه می‌شود.

رئیس بسیج مهندسین عمران استان اصفهان با اشاره به تقسیم بسیج مهندسین در 3 شاخه، عمران، صنعت و کشاورزی بیان کرد: تخصصی شدن بسیج در قالب اقشار مختلف باز خوردهای خوبی داشته و از انجام کارهای پراکنده پرهیز شده و هر قشر موضوع مرتبط با قشر خود را پیگیری می‌کرد البته باید پشتیبانی لازم از اقشار صورت پذیرد.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های سازمان بسیج مهندسین عمران استان اصفهان در هفته بسیج گفت: راه اندازی کانال بسیج مهندسین عمران استان اصفهان در شبکه اجتماعی سروش و بازدید علمی از پروژه توسعه بیمارستان شهید صدوقی اصفهان و در نظر گرفتن برخی از خدمات رفاهی برای اعضاء از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها