به مناسبت هفته بسیج مدیرکل صدا وسیمای مرکزاستان زنجان و فرمانده سپاه ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایجرود با امام جمعه شهرستان ایجرود دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۶۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به مناسبت هفته بسیج:

دیدار مدیرکل صدا وسیمای مرکزاستان زنجان با امام جمعه شهرستان ایجرود

به مناسبت هفته بسیج مدیرکل صدا وسیمای مرکزاستان زنجان و فرمانده سپاه ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایجرود با امام جمعه شهرستان ایجرود دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام والمسلمین مقدمی نماینده ولی فقیه در شهرستان ایجرود ضمن تبریک بمناسبت هفته بسیج و همچنین تسلیت بمناسبت اربعین حسینی،تقارن این دو مناسبت با یکدیگر را نیکو دانست و گفت :بسیج نماد اقتدار ملت عزیزمان است و برای امتداد خونهایی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب جوشیده است بسیجیان دریادل مثله همیشه در صحنه حاضر شوند و شجاع و با صلابت در خط ناب ولایت پیش روند و پرچم مقدس میهنمان را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی (الرواحنا فدا) برسانند.

در ادامه مدیرکل صداسیمای مرکز استان زنجان گفت: تشکیل بسیج یک الگوی جهانی بود و امروزه میبینیم که بسیج فراتر از مرزهای ما رفته است.

صفریبا بیان اینکه اهمیت بسیج در این هفته باید برای مردم بازگو شود تاکید کرد: کشوری همچون آمریکا که به هیچ عنوان جرات حمله به ایران را ندارد،اگر هم بخواهد خطایی از او سربزند،با وجود نیروهای جوان بسیجی میهنمان ،این تفکر شوم در نطفه خاموش خواهد شد.

وی اظهار داشت: بسیج محور وحدت و یکی بودن است و تا این محوریت وجود داشته باشد،روز به روز،منویات امام و رهبری محقق می شود.

همچنین در این دیدار سرگرد مجید لطیفی فرمانده سپاه ناحیه ایجرود، با ارائه برنامه های شاخص این ناحیه در هفته بسیج را مرور کرد و پس از آن سخنانی را درباره اهمیت بزرگداشت این هفته و اهمیت حضور و اقدامات بسیج در پیشرفت وبرقرای امنیت کشور بیان کرد.

در ادامه نیز مسئول دفتر نمایندگلی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود بسیج را یکی از شاخصه های برجسته انقلاب خواندو،گفت: "به حق یکی از کرامات بی نظیر حضرت امام (ره)تشکیل بسیج بود"

حجت الاسلام تیموری افزود: تجربه در 8 سال دفاع مقدس،نشان داده که بسیج یکی از کارامدترین نیروهاست.

ارسال نظرات