خبرهای داغ:
همراه با انقلابیون خدمتگزار/7

بسیج بستر تربیت افراد یاور ولایت و پایبند به انقلاب است

فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش آموزی امام محمد باقر(ع) گفت: بسیج دانش آموزی یعنی مکانی برای تربیت وتحویل افرادی انقلابی به جامعه که یاور رهیر و پایبند به اصل انقلاب اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۸۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

مصطفی رضائی فرمانده واحد مقاومت بسیج امام محمد باقر (ع) دبیرستان علامه بحرالعلوم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: از سال 88 وارد بسیج شدم و در سال 92به صورت فعال در بسیج دانش آموزی فعالیت دارم.

وی افزود: در اوایل ورود به بسیج شاید هدف خاصی را دنبال نمی کردم اما از زمانی که به طور فعال شروع به کار کردم متوجه وجود بستری باز دربسیج شدم چون امکان انجام کارهای کوچک یا بزرگ رو به افراد می دهد وامروز یکی از مهم ترین اهدافم شناساندن این بستر به دیگران است.

فرمانده واحد مقاومت امام باقر (ع) عنوان کرد: مطالبه گر بود که خواسته مقام معظم رهبری از ما دانش آموزان است و عرضه کردن ارزش های انقلاب اسلامی به دیگران مهم ترین برنامه ها و اهدافی است که ما در بسیج دانش آموزی دنبال می کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی مکانی است برای تربیت وتحویل افراد انقلابی به جامعه ادامه داد: درتراز انقلاب بودن، یاور رهیر بودن ، پایبند به اصل انقلاب اسلامی ایران و مطابه گر بودن از ویژگی های دانش آموز بسیجی است.

فرمانده واحد مقاومت امام باقر (ع) اظهار داشت: خواسته رهبرمعظم انقلاب از دانش آموزان این است که درس بخوانند تا بتوانند در آینده سکان این انقلاب را به دست گرفته و به بهترین نحو ممکن آن را اداره کنند.

وی افزود: یکی از مهم ترین راه های نفوذ دشمن فضای مجازی است وبه همین دلیل است که رهبر انقلاب ما دانش آموزان را افسران جنگ نرم معرفی کردند واز دلایل ترس امروز دشمن از فردای این دانش آموزان همین مطالبه گر بودن و پایبند بودن آن ها به این انقلاب است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها