یادواره شهید غلامحسین دیده‌بان، شهید شاخص سال بسیج اصناف و بازاریان کشور و ۱۲۵ شهید اصناف و بازاریان اردبیل با حضور مسئولان کشوری، استانی، خانواده‌های معظم شهدا، فرماندهان دستگاههای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۹۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در مراسم یادواره شهید غلامحسین دیده‌بان شهید شاخص سال بسیج اصناف و بازاریان کشور و 125 شهید اصناف و بازاریان اردبیل اظهار داشت: امروز استان اردبیل در سوگ و ماتم از دست دادن دو شخصیت بزرگ معنوی و دینی آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی و استاد موذن‌زاده اردبیلی به سوگ و ماتم نشسته است و اردبیل این روزها غرق در ماتم و عزاست و یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله موسوی اردبیلی و مرحوم استاد موذن‌زاده اردبیلی هیچگاه از خاطرها فراموش نخواهد شد.

استاندار اردبیل ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از ایرانیان در حادثه قطار افزود: من به نوبه خود ضایعه مصیبت بزرگ را به مردم کشور و به ویژه مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای خانواده‌های داغدار آنان صبر جمیل عنایت دارم.

خدابخش موضوع شهادت را در عرصه کنونی بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: امروز اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در عرصه کنونی مدیون خون شهدای والامقام است و باید این موضوع به همگان و به ویژه نسل جوان انتقال یابد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای اصناف و بازاریان و شهید غلامحسین دیده‌بان بیان کرد: شهید غلامحسین دیده‌بان نقش بسیار مهمی در جنگ 8 سال دفاع مقدس و پشتیبانی جبهه‌های حق علیه باطل داشت و یاد و خاطره این شهید والامقام هیچگاه فراموش نمی‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و به ویژه مادران شهدای والامقام افتخاری بزرگ برای ملت ایران هستند، چرا که این خانواده‌ها با گذشت از جان و مال و فرزندانشان درس بزرگ و ایثار را به ما یاد داده‌اند که هیچگاه فراموش‌ نخواهد شد.

خدابخش اظهار کرد: هم‌اکنون کشور ما در عرصه‌های مختلف به پیشرفتهای همه جانبه دست یافته و پیشرفتها و اقتدار کنونی در سایه مقام معظم رهبری و در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده و ما هیچوقت رشادتها و ایثارگریهای شهدای والامقام را فراموش نمی‌کنیم و مهمترین وظیفه ما در عرصه کنونی برگزاری یادواره شهدای والامقام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام است چرا که ما همیشه مدیون این سرمایه‌های بزرگ هستیم.

ارسال نظرات