خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج محلات سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

بسیج یک فرهنگ و نیرو بازدارنده است

مسئول سازمان بسیج محلات سپاه قزوین اذعان کرد: بسیج یک فرهنگ و نیرو بازدارنده استو در هر کجا که تبلور یابد حلال مشکلات خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۲۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

سرهنگ محمد سروری مسئول سازمان بسیج محلات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اهمیت بسیج ضمن اشاره به بیانات امام راحل و رهبر انقلاب اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ است و در هر کجا که تبلور یابد حلال مشکلات خواهد بود.

وی توضیح داد: اعضای بسیج را ناب‌ترین، فداکارترین و آماده ترین افراد تشکیل می‌دهند که برای دفاع و رسیدن به اهداف کشورشان در کنار یکدیگر جمع شده اند.

این مسئول به خدمت بی‌مزد و منت بسیج در جامعه اشاره کرد وگفت: تا زمانی که روحیه بسیجی در جامعه و به ویژه در میان جوانان وجود دارد، دشمن هرگز توانایی ضربه زدن به کشور را نخواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج محلات سپاه قزوین از حضور چشمگیر بسیج در عرصه‌های مختلف خبر داد و تصریح کرد: بسیجیان همواره در عرصه‌های مختلف سازندگی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، کمک به روستاها و اقشار مختلف در صحنه حضور دارند.

سروری تشریح کرد: بسیجیان در برنامه‌های فرهنگی چون روشنگری افراد، برگزاری یادواره‌ها و ترویج امر به معروف و نهی از منکر نیز حضور دارند و توانسته‌اند بسیاری از اقشار جامعه را ساماندهی کنند.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: بسیج یک نیرو بازدارنده و پشتیبان انقلاب در تمامی عرصه ها است و شرکت و جان‌فشانی‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس بیانگر این حضور همیشگی است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها