خبرهای داغ:
خرم در نشست ستاد بزرگداشت 28 صفر شاهرود گفت: پیامبر اعظم (ص) تنها به محبت ، دوستی و رفتارهای سالم و مثبت می اندیشید و پیامبر رحمت است.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۶۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، احمد خرم در جلسه  برنامه ریزی مراسم قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی و خیرمقدم معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی و اعضاء ستاد اظهار کرد : بزرگداشت ٢٨ صفر رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) باید با برنامه ریزی و هماهنگی و همکاری دستگاههای اجرایی ، هیئت امنای مساجد شهرستان برگزار شود.

وی گفت :با توجه به شان و منزلت پیامبر اعظم (ص) انشاا... مراسم قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) «ازبعید » با شکوه خاصی برگزار گردد.

خرم معاون فرماندار در رابطه با برگزاری مراسم  زیارت نامه پیامبر اعظم (ص) افزود : با اطلاع رسانی و هماهنگی مدیران دستگاههای اجرایی ، زیارت نامه حضرت رسول (ص) در روز یکشنبه ٢٧ صفر در نمازخانه های دستگاهها اجرایی با حضورکارکنان قرائت گردد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی هم در این جلسه گفت : خدای رحمت آفرین ، پیامبر اعظم (ص) را برای هدایت ، راهنمایی و گسترش مهرورزی در زمین به رسالت برگزید.

رجبی افزود : برگزاری این مراسم رشد معنوی و تعظیم شعائر اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ و ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را در بر خواهد داشت.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم در این جلسه ، برنامه  ریزی و اطلاع رسانی به موقع برای برگزاری برنامه ها را مهم عنوان کرد و افزود : مردم همیشه در مراسم و برنامه های اجتماعی و مذهبی پیشگام و حضور پرشور دارند.

شعبانعلی آشوری ضمن تشکرازتمامی دستگاهها بخصوص اعضاء ستاد مراسم برگزاری قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص)  گفت : اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود هم با تمام توان جهت هرچه بهتر برگزارشدن این مراسم تلاش خواهد کرد تا انشاا...  شاهد یک وحدت همه جانبه و حضور پرشورمردم در این مراسم معنوی باشیم.

در این جلسه ، هریک از اعضاء پیشنهادات خود را جهت هرچه با شکوهتر برگزارشدن مراسم قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) مطرح کردند.

مراسم  ٢٨ صفر قرائت زیارت نامه پیامبر اعظم (ص) روز دوشنبه ٨ آذرماه در محل مسجد و حسینه  مدرسه قلعه ساعت ١٠ صبح برگزار می گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها