خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاهصاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد:الگو قرار دادن پیامبر(ص) سبب رفع مشکلات در جامعه خواهد شد و وحدت و انسجام را در تمامی جوامع اسلامی به ارمغان خواهد آورد.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۶۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،به مناسبت رحلت پیامبر(ص) و در خصوص سیره زندگی ایشان اظهار کرد: طبق آیات الهی پیامبر(ص) اسوه ای حسنه برای تمامی کسانی هستند که به خداوند و روز قیامت ایمان دارند.

وی افزود: حضرت محمد(ص) از جنبه های مختلف فردی و اجتماعی اسوه‌ای نیکو برای همگان می‌باشند و برخورد ایشان از حیث رفتار با خانواده و هم‌چنین رفتار با مردم  کاملا شایسته و تامل برانگیز است.

این مسئول در خصوص فضایل اخلاقی ایشان تصریح کرد: پیامبر بنده خدا بودند و جهادگری از شاخصه‌های اصلی ایشان بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: پیامبر(ص) مظهر ظلم ستیزی در جامعه بودند و در مقابله با ظالم به شدت سخت‌گیر بودند.

حجت‌الاسلام معبودی تشریح کرد: کمک به محرومان و مظلومان، تنفر از بیکاران و تشویق تلاشگران هم چنین تواضع در برابر همگان از ویژگی های شخصیتی ایشان می‌باشد.

وی توصیف پیامبر و ویژگی‌های ایشان را غیرممکن دانست و ضمن اشاره به آیات قرآن خاطرنشان کرد: در تمامی ادوار و هم‌چنین در تمامی ابعاد زندگی، پیامبر(ص) رحمتی برای همه جهانیان می‌باشند.

این مسئول شیوه حکومتی پیامبر(ص) را الگویی مناسب برای مسئولین عنوان کرد و گفت: پیامبر(ص) بهترین الگو برای ایجاد حکومت اسلامی هستند و ایشان خود آورنده و اجرا کننده احکام الهی در جامعه بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه متذکر شد: الگو قرار دادن پیامبر(ص) سبب رفع مشکلات در جامعه خواهد شد و وحدت و انسجام را در تمامی جوامع اسلامی به ارمغان خواهد آورد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها