مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان منطقه 17 گفت:امروزه دشمنان نیز به این واقعیت رسیده اند که هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد .
کد خبر: ۸۷۸۴۲۶۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در جمع بسیجیان منطقه 17 با بیان گرامیداشت هفته بسیج از تمامی کسانی که در این راه پر خیر و برکت قدم برمی دارند و این گونه همایش ها و اجتماعات را برپا می کنند تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود :  امروزه دشمنان نیز به این واقعیت رسیده اند که هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و این توانایی  از رشادت های شهدا سرچشمه گرفته است.

وی در ادامه توضیحاتی در مورد انواع نفوذهای دشمنان برای از حرکت ایستادن این نظام داد و گفت: دشمنان اسلام با راه انداختن شبه مسلمانان در ظاهر، آنها را به جان کشورهای مسلمان انداختند که با هوشیاری مردم در حال نابودی است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه از اول انقلاب اسلامی این ایستادگی مردم با دستان خالی صورت گرفته و امروزه به یک ابرقدرت تبدیل شده است گفت: سبک حکومت اسلامی متعلق به همه بشریت است و دشمنان از این می ترسند.

وی با بیان توضیحاتی در مورد راهپیمایی میلیونی روز اربعین حسینی گفت: این گونه اجتماعات به گفته دشمنان فوق بشری است و در پی آن به دنبال اختلاف افکنی در بین مسلمانان هستند.

سردار عروج در پایان با اذعان به اینکه کلیه فعالیت های جنگ نرمی که دشمنان امروزه دارند انجام می دهند برای تمکین کردن ملت ما می باشد گفت: ما نباید اجازه این کار را به آنها بدهیم.


ارسال نظرات