خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

برگزاری نشست روشنگری "انقلابی گری و جهادفرهنگی" در کرمانشاه

نشست روشنگری با عنوان "انقلابی گری و جهادفرهنگی" با حضور جمع کثیری از اعضای این کانون در سالن اجتماعات کانون فرهنگی ورزشی جوانان سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۹۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسفی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)استان کرمانشاه به راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: در این حرکت خودجوش و مردمی که از روی ایمان و اعتقاد است دست خدا مشهود است.

وی تصریح کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بسیج به قلب امام راحل الهام و این شجره طیبه به دست معمار کبیر انقلاب در  این کشور غرس شد و ما امروزشاهد آثار و برکات بسیار زیاد آن در کشورهای مختلف مسلمان هستیم.

  وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب با تفکر بسیج به کشور های دیگر صادر شد نقش بسیج را در سایر کشورها بسیار مهم و نقش آفرین برشمرد و تاکیدکردراه نجات مملکت ومهمترین عامل تشخیص و شکست توطئه های شیطانی ودسیسه های گوناگون جنگ سرد جنگ نرم جنگ سیاسی وجنگ فرهنگی همین تفکر بسیجی است.

 

حجت السلام یوسفی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران را جزیره امن دانست و گفت بسیج قوی ترین عامل برقراری امنیت پایدار درکشورو کل منطقه است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار