مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

امام راحل با تشکیل ارتش20میلیونی نظام اسلامی را در برابر دسیسه های شیطانی بیمه کرد

امام راحل با انفاس قدسی و نگاه خردمندانه نیاز کشور را در افق های دور به خدمات این نهاد مقدس تشخیص داد و با دستور تشکیل ارتش20میلیونی نظام اسلامی را در برابر انواع دسیسه های شیطانی بیمه کرد.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۳۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در همایش بسیجیان مدافع حرم شهرستان ایجرود با اشاره به برنامه ریزی هدفمند دشمن در تهاجم فرهنگی گفت: نظام سلطه برای هر گروه خاص جامعه هدف مشخصی در جنگ نرم دارد و خانواده، بانوان، جوانان و نوجوانان درصدر اهداف پلید آنان هستند.

صفری شکست برنامه ریزی دشمنان در اوایل انقلاب و در طول جنگ تحمیلی هشت ساله را عامل تغییر رویکرد غرب علیه انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: دفاع غیورانه آحاد ملت بزرگ ایران در تهاجم همه جانبه دشمن و عقب راندن ارتش بعث عراق از مرز و بوم میهن اسلامیمان این حقیقت را برای دشمنان روشن کرد که تا وحدت در جامعه ایران به برکت رهبری در این کشور وجود دارد توپ و تانک کاری از پیش نخواهد برد و از اینرو جنگ رسانه ای آنها در قالب تهاجم فرهنگی به ارزشها و باورهای دینی و اخلاقی جامعه با شدت تمام آغاز شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان شجره طیبه بسیج را نتیجه دوراندیشی و تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امام راحل با انفاس قدسی و نگاه خردمندانه نیاز کشور را در افق های دور به خدمات این نهاد مقدس تشخیص دادو با دستور تشکیل ارتش20میلیونی نظام اسلامی را در برابر انواع دسیسه های شیطانی بیمه کرد.

وی با تاکید بر عنصر بصیرت بسیجیان تصریح کرد: دشمنان درصدد القاء ناکارآمدی نظام دینی، تأیید سکولاریسم و کمرنگ کردن غیرت دینی در جامعه هستند و تشکیل حلقه های صالحین و تبیین اهداف پنهان و آشکار نظام سلطه جهانی راهکار مفیدی برای بصیرت افزایی بسیجیان می باشد.

صفری با بیان این مطلب که به تعبیر رهبر معظم انقلاب امروز هرکس در هربخشی که فعالیت میکند باید خودش را سرباز جهاد کبیر بداند افزود:تا وقتی تفکر بسیجی در کشورمان ریشه دارد آسیبی به نظام نخواهد رسید و آمادگی نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی مقاومت بسیج حتی اجازه تفکر کوچکترین تعدی را به مرزهای کشورمان به کسی نمی دهد.

مدیرکل مرکز افزود: صداو سیما بعنوان خط مقدم تقابل در جبهه فرهنگی دشمنان با تلاش شبانه روزی افسران جوان جنگ نرم درحال دفاع از مرزهای عقیدتی و اعتقادی است که نمونه بارز آن پخش اجتماع عظیم عزاداران حسینی در زنجان و سایر شهرستانهای استان و پیاده روی اربعین حسینی است که جلوه های بینظیری از وفاق و وحدت جهان تشیع را در جهان انعکاس داده است.

وی عزت، اقتدار و امنیت کشورمان را در وضعیتی که سراسر خاورمیانه در آتش فتنه جویی گروه های تکفیری و داعش ملتهب است، مرهون خون پاک شهدایی دانست که در روزهای خطر جان پاکشان را تقدین اسلام و انقلاب کرند تا نسل های آینده در کمال امنیت و آرامش در مسیر توسعه و پیشرفت نظام اسلامی قدم بردارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان پیش از سخنرانی در همایش بسیجیان ایجرود، با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با وی دیدار کرد و سپس در ادامه با حضور در منزل یکی از شهدای این شهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء یاد و خاطره رشادتهای شهدای گرانقدر را در هفته بسیج گرامی داشت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار