در مراسمی و به مناسبت هفته بسیج ، از عوامل اجرایی برنامه " پاتوق اسلامی ایرانی 5 " در اردکان تجلیل شد .
کد خبر: ۸۷۸۴۳۳۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت : در عرصه فرهنگ هرچقدر کار کنیم کم است .

سرهنگ دهقانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت : بسیجی باید در وسط میدان باشد و برای مردم خدمت کند .

وی از همه کسانی که در برپایی مجموعه غرفه های فرهنگی تفریحی پاتوق اسلامی ایرانی 5 تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد و افزود : این برنامه در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن با محوریت سپاه و با همکاری سایر ارگان ها بویژه شهرداری اردکان اجرا شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان گفت : خوشبختانه بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته این برنامه مورد رضایت مردم واقع شده است .

در ابتدای این مراسم ، سید کمال شاکر معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج اردکان گزارشی از برنامه پاتوق اسلامی ایرانی 5 ارائه کرد .

در پایان ، از عوامل اجرایی پاتوق اسلامی ایرانی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد .

لازم به ذکر است که مجموعه غرفه های فرهنگی تفریحی پاتوق اسلامی ایرانی 5 در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن شامل غرفه های قرآنی یک قدم تا بهشت ، مشاوره دینی و خانواده ، ایستگاه سنجش اعصاب ، جورچین مذهبی ، سبک زندگی ، تیراندازی با کمان ، زنگ تغییر ( با هدف اصلاح حجاب افراد بد حجاب ) ، امر به معروف و نهی از منکر ، مدافعان حرم ، فوتبال دستی انسانی و غرفه نشاط کودکانه در سنین مختلف در ایام فصل تابستان در محل پارک آزادی اردکان برپا شده بود.
ارسال نظرات