عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شما برای لغو یک سخنرانی آن همه جنجال راه انداختید اما به خاطر کشته شدگان ما، صدایی از شما بیرون نمی آید.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۵۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،  نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حادثه تلخ برخورد دو قطار و احتمال استیضاح وزیر راه، اظهار کرد: حتما استیضاح وزیر را تقدیم هیئت رئیسه کرده و تا پایان پیگیری می کنیم و به مواضع اصولی خود محکم پایبند هستیم.

 

وی به حادثه قطار سال ۸۲ اشاره کرد و بیان داشت: در دوران اصلاحات و  وقوع حادثه تلخ قطار بالغ بر ۵۰۰ نفر کشته شدند و انتظار این بود که رئیس اصلاحات وزیرش را استیضاح کند اما اینطور نشد.

 

قاضی پور در ادامه تاکید کرد: اگر در آن دوران وزیر استعفا می داد یا استیضاح می شد امروز شاهد این اتفاق ناگوار نبودیم.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به جمله وزیر مبنی بر بیمه بودن حادثه دیدگان اشاره کرد و بیان داشت: حرف وزیر توهین بزرگی به مردم آذربایجان است؛ روزی زنان و دختران ما طلاهای خود را به روسیه خبیث دادند تا ایران را آزاد کنند. امروز چطور می شود جوانان رشید آذربایجان به خاطر بیمه بخواهند دست جلوی وزیر دراز کنند.

 

وی خطاب به وزیر راه گفت: آقای آخوندی ما خدا پرست هستیم، پول پرست نیستیم و نیازی نداریم شما بگویید پولتان را خواهیم داد.

 

قاضی پور با بیان اینکه ما با پول آذربایجان تهران را آباد کردیم، تصریح کرد: آقای وزیر ما دنبال پول بیمه شهدای راه امام رضا (ع) نیستیم. این توهین به ما است و ما چیزی را قبول نمی کنیم.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خطاب به دولتمردان گفت: شما برای لغو یک سخنرانی آن همه جنجال راه انداختید اما ب خاطر کشته شدگان ما، صدایی از شما بیرون نمی آید و به جای اینکه عزای عمومی اعلام کنید حرف از پرداخت بیمه می زنید.

منبع: دانا
ارسال نظرات