خبرهای داغ:
به مناسبت آخرین روز هفته بسیج، در مراسمی امروز ۱۳۹ جهادگر نمونه بسیج سازندگی فعال در عرصه های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی شهرستان طبس تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۲۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان طبس در این مراسم گفت: بسیج سازندگی یکی از معاونت های سپاه است که در محرومیت زدایی و اشتغالزایی فعالیت دارد و هر سال این فعالیت پر رنگ تر می شود.

 

سرهنگ فرحبحش ثانی خدمت به مردم را افتخاری برای بسیجیان دانست و افزود: باید ما بسیجیان تلاشمان این باشد که به مردم خدمت و از مناطق محروم، محرومیت زدایی کنیم.

 

وی بیان کرد: بسیجیان در هر عرصه ای که وارد می شوند موفق هستند چرا که آن ها اخلاص، ایمان، صداقت و تکیه بر نیروی خودی و روحیه جهادی دارند.

 

وی با اشاره به شعار سال ۱۳۹۵ «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: بیش از ۱۳ سال است که شعارهای سال موضوع اقتصاد است.

 

وی ادامه داد: این بیانگر آن است که آنچه مورد نظر مقام معظم رهبری است انجام نمی شود و امسال نیز اقدام و عمل به آن اضافه شده که نشانگر این است باید از شعار فاصله بگیریم و در مرحله عمل کار انجام شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از کالاهای تولید داخل کشور افزود: باید از تولیدات داخلی در برنامه ها حتی در پذیرایی ها و هدایا استفاده شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه طبس با بیان این که به فرموده رهبر انقلاب «فرهنگ در دراز مدت از اقتصاد هم مهمتر است» افزود: با توجه به این که این منطقه با بحران کم آبی مواجه است باید با آموزش، فرهنگ مصرف صحیح را در مردم تقویت کنیم.

 

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی بیان کرد: در اردوهای یک روزه سه هزار نفر روزکار در عرصه جمع آوری محصولات کشاورزی، واکسیناسیون دام و طیور و عمرانی فعالیت داشتند.

 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها