خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۸۴۴۲۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
سالن ورزشی صالحین فجر و پل روستاهای 'بیرم' و'اوزن تاش' روز شنبه به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه مهاباد، بخشدار مرکزی و مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سالن ورزشی صالحین فجر سپاه دارای واحد اداری و یک سالن ورزشی است که امکان فعالیت در یکی از رشته های فوتسال، والیبال و رزمی در این سالن وجود دارد.

بر اساس این گزارش سالن ورزشی صالحین با اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال در مدت 2 سال برای استفاده همگانی ساخته شده است.

همچنین پل روستای 'بیرم' به طول هشت و عرض چهار متر این روستا را به روستاهای 'قره جو' و 'خرجو' وصل می کند این پل با هزینه چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) با مشارکت اهالی روستا و راه و شهرسازی در مدت 6 ماه به پایان رسید.

پل روستای 'اوزون تاش' به طول هفت متر و عرض چهار متر با هزینه سه میلیارد ریال دیگر طرح عمرانی است که توسط سپاه در آخرین روز از هفته بسیج به بهره برداری رسید.

این پل با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستا، گروه های جهادی و بسیج دانشجویی در مدت چهار ماه ساخته شد.

روز گذشته نیز خانه عالم روستای 'سیوناس' با 150 مترمربع زیربنا با 600 میلیون ریال اعتبار و پل روستای 'گرد شیران' با هشت متر طول و با اعتبار سه میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ، مشارکت اهالی روستا و با مشارکت خیران افتتاح شد.

ارسال نظرات