کد خبر: ۸۷۸۴۴۲۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹


از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در همایش طلایه داران جنگ نرم سپاه سلماس در محل کانون بسیج جوانان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه سلماس از تمامی بسیجیانی که در هفته بسیج نهایت سعی و تلاش خود را کردند تا برنامه ها بصورت با شکوه برگزار گردد تقدیر بعمل آوردند وگفتند ان شاءالله این زحمات بسیجیان در اعمال آخرتشان ثیت گردد .

سرهنگ علیرضا مدنی در قسمتی دیگر از سخنان خود به جنگ نرم اشاره کرده و افزودند: جنگ سخت جزیی از جنگ نرم می باشد ودر دنیا در حال حاضر بیشترین هزینه ها بر روی عملیات روانی و جنگ نرم می باشد .

وظیفه فرماندهان پایگاهها این است که اثر بخشی برنامه ها باید بیشتر از انجام برنامه ها باشد و باید کاری انجام دهیم ، اگر یک نفر را از راه انحراف به راه راست برگردانیم بهترین کار دنیا را انجام داده ایم و به فرمایشات حضرت آقا اشاره نموده و گفتند روحیه بسیجی یعنی همیشه خدا را با خود و در کنار خود دیدن است .حضور جوانان بسیجی در تمامی عرصه ها نشان دهنده پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است .

وی ادامه داد: بسیج لشگر مخلص خداست و وابسته به هیچ گروه یا جناحی نیست و بسیج مردم سالارترین نهاد کشورمان است.

مدنی افزود: انتظار ما از فرماندهان پایگاهها این است که خادم مساجد و جزو هیات امنا باشند و ما بایستی خادمان مردم باشیم و حاکمی که خادم مردم است در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است و از دیگر وظایف فرماندهان پایگاهها مشکلات مردم را دریابند و نسبت به حل آن اقدام نمایند. هدف دشمن نفوذ در مغز و تفکر ملت ما می باشد پس وظیفه ما این است که در دل و تفکر ملت خود جای گرفته تا جایی برای نفوذ دشمن باقی نماند.

در پایان مراسم از فرماندهان نمونه پایگاههای مقاومت بسیج هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

ارسال نظرات