کد خبر: ۸۷۸۴۴۳۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
نادر قاضی پور درباره تمدید تحریم های 10 ساله علیه ایران از سوی مجلس نمایندگان آمریکا ؛به بازخوانی مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مذاکره با آمریکا اشاره و اظهار کرد: همانطوریکه مستحضر هستید مقام معظم رهبری بارها نسبت به بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا هشدار داده و خوشبین نبودن به رفتار آمریکایی ها را بارها مورد تأکید قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، وی افزود: اما با این حال با توجه به خصومت دیرینه ای که آمریکا با ملت و نظام دارد مسولان سیاست خارجی بایستی در مذاکرات بجای قدم زدن و بگو بخند با دشمن دیرینه برخوردی مقتدرانه و محکم می داشتند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در نهایت با توجه به اظهارات خود وزرای دولت در جلسات و کمسیون های مجلس عملا برجام شکست خورده و آمریکا برجام را نقض کرده است.

وی با اشاره به شکست مذاکرات و نقض برجام از سوی آمریکا افزود: بنابراین دولت امروز مسئول تحقیر ملت ایران است و دستگاه دیپلماسی باید ضمن عذرخواهی از ملت ایران، هرچه سریعتر اقدامات موثر و متقابلی در قبال این بدعهدی آمریکایی‌ها انجام دهد.

قاضی پور با اشاره به نامه رئیس‌جمهور به وزرای کشور و دادگستری درباره پیگیری لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر نرخ سود بانکی در حالی بدون سر و صدا در حال افزایش است که اقتصاد تازه داشت رونق می گرفت اما با این روند باز بایستی منتظر رکود اقتصاد کشور باشیم ، حتی در سیاست خارجی نیز دولت روحانی شکست خورد به همین علت سعی دارند با حاشیه سازی علیه آیت الله آملی لاریجانی این مسائل را به حاشیه ببرند.

وی تصریح کرد: در حالی که آیت الله آملی لاریجانی شخصیتی هستند که همیشه با فتنه برخورد کرده اند با این اوصاف می توان دریافت که این فتنه ها علیه ایشان ادامه فتنه 88 است.

قاضی پور افزود: تا کنون سخنرانی های متعددی در کشور لغو شده است نمونه اش سخنرانی بنده در دانشگاه مراغه بود چرا در این مورد کسی چیزی نگفت؟ سخنرانی مطهری آیه قران که نبود که اینچنین می کنند.

ارسال نظرات