خبرهای داغ:
کتاب دیده بان،زندگينامه شهید ابوالفضل رکوعی ديده‌بان لشكر قمر بني هاشم(ع) با تیراژ هزار جلد و قیمت ۳ هزار تومن راهی بازار شد
کد خبر: ۸۷۸۴۴۷۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان،درآخرين روز ازهفته بسیج از کتاب دیده بان زندگینامه شهید ابوالفضل رکوعی، جانشين فرمانده دیده باني لشکر قمر بنی هاشم (ع) رونمایی شد.

این کتاب که مجموعه خاطرات بسیجیان و هم رزمان در وصف شهید است به همت حوزه شهید مقاومت بسيج مدنی و با همکاری موسسه فرهنگی به سوی ظهور با پیگیری مستمر حسن رکوعی برادر شهید، نوشته شده است.

کتاب دیده بان با تیراژ هزار جلد و قیمت ۳ هزار تومن راهی بازار شده که مورد استقبال مردم شهرستان قرار گرفته است.

با هم قسمتي از اين كتاب را مرور مي كنيم:

« شهید رکوعی دیده بان تیپ بود ، دیده بان در این سطح یک نفری می توانست یک پاتک رو خنثی کنه . دیده بان ها از روی دکل جوری آتش را هدایت می کردند که قبل از اینکه به لشگر پیاده برسند ، تانک ها فرار می کردند . به همین دلیلِ که بنظرم شهید رکوعی نحوه کارش و عملکردش گمنامه ، ابوالفضل آدم مأخوذ به حیایی بود. در حال حاضر ما هیچ چیز منسجمی از کسی مثل ابوالفضل که 4 ، 5 سال مدام در جنگ ، توی خط ، دنبال کالک کشیدن ، عملیات ردیف کردن ، طراحی و برنامه ریزی بود ، ثبت و ضبط نداریم . کسی که در اواخر کار فرمانده دیده بانی تیپ قمر بنی هاشم بود و هیچکس این امر رو نمی دانست . فرماندهی دیده بانی تیپ یعنی جانشین یک لشگر.»

این کتاب سرآغاز چاپ زندگینامه سایر شهیدان شهرستان گلپایگان خواهد بود.

شهرستان گلپايگان در پرونده دفاع مقدس خود 372 كبوتر خونين بال را به انقلاب اسلامي نثار كرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها