خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان در نماز جمعه هفته بسيج

بسیج ضمن حضور در همه عرصه ها، نردبان هیچ گروه و حزبی نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی در نماز جمعه هفته بسيج، هرکسی را که صادقانه و مخلصانه در راه انقلاب و نظام اسلامی، رهبری و ولایت حرکت کند، یک بسیجی خواند.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۷۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار بسيج گلپایگان، امام جمعه گلپایگان در خطبه های هفته بسيج، ضمن دعوت نماز گزاران به تقوای الهی بااشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان گفت: هرکسی که صادقانه و مخلصانه در راه انقلاب و نظام اسلامی، رهبری و ولایت حرکت کند، یک بسیجی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی با بیان اینکه بسیج به آحاد ملت تعلق دارد و فرزند و مطیع ولایت است تبیین کرد: لشکر مخلص انقلاب که باآن انقلاب اسلامی بیمه شده بسیج است، بسیج ضمن حضور در همه عرصه ها نردبان هیچ گروه و حزبی نیز نمی شود.
وی ادامه داد: بسیج باید شاکله و یک دست بودن خود را حفظ کند و در انتخابات ها مراقب سو استفاده های احتمالی برخی جریان ها برای جلو گیری از تفرقه و چند دستگی ها در میان بسیجیان باشد.
خطیب نماز جمعه گلپایگان وجود هیأت های اندیشه ورز را نیاز بسیجیان برای آینده نگری انقلاب لازم دانست و بیان کرد: این هیأت ها برنامه های دشمن را در عرصه های مختلف رصد و در مقابل توطئه های دشمن برنامه ریزی می کند و درمقابل نقشه های دشمن در هر صحنه ای و با هر تاکتیکی می ایستد.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی ضمن گرامیداشت روز مجلس شورای اسلامی انتظار مردم از نمایندگان را چنين ذکر کرد: هر نماینده باید شهید مدرس و آزاده باشد، بدون هیچ واهمه ای برنامه های انقلاب اسلامی را به پیش برد و به مردم خدمت کند.
وی در ادامه به مراسم پربرکت اربعین اشاره ودر خصوص حادثه انفجار منطقه حله عراق تصریح کرد: اگر همه ی جمعیت عظیم حاضر در مراسم اربعین ،در راه امام حسین (ع) قطعه قطعه شوند، دست از راه او بر نمی دارند و سال آینده پرشورتر در آن شرکت می کنند.
امام جمعه گلپایگان به سکوت رسانه های خبری جهان در مورد راهپیمایی اربعین خاطر یادآور شد: امام حسین (ع) را کشتند تا نامی از او نباشد، اکنون دشمنان بدانند با سانسور بزرگترین راهپیمایی تاریخ، راه امام سانسور نمی شود.
حجت الاسلام اسماعیلی دولت را به برنامه ریزی وسیع تر و بهتر برای راهپیمایی اربعین سال آینده فراخواند.
وی در پایان از حضور پرشور مردم در ضبط برنامه قرآنی «درس هایی از قرآن» تشکر و قدردانی کرد و آن را نشان از ذوق و فرهنگ قرآني در میان مردم گلپایگان دانست.

ارسال نظرات