خبرهای داغ:
امام جمعه گلشهر در نمازجمعه هفته بسيج

برخی با هدف سوء استفاده، مانع حضور بسیج در عرصه های اقتصادی می شوند

حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی خراسانی عنوان کرد: بسیجيان گلپايگان با روحيه و كار جهادي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي همت گماشته اند.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۷۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان،امام جمعه گلشهر در نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع گلشهر برگزار شد ضمن تبريك گرامیداشت هفته بسیج به همه بسیجیان اظهار کرد: بسیجی باید با روحیه خستگی ناپذیر در وسط میدان باشد و هر جا لازم بود با شجاعت حضور یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی خراسانی عنوان کرد: بسیجی باید با هدف اصلاح جامعه در صحنه حضور یابد و با اخلاص به مردم خدمت کند.

وی تصریح کرد: بسیجی بودن منوط به داشتن کارت بسیج نیست و برخی در عمل روحیه بسیجی را به منسه ظهور مي رسانند.

خطیب جمعه گلشهر با بیان لزوم قدرانی از این موهبت الهی گفت: ما باید مساجد و سنگرهای بسیج را همچون نسل گذشته پر رونق نگه داریم.

امام جمعه این شهر با اشاره به اینکه حضور بسیجیان تنها در امور نظامی نیستخاطرنشان کرد: افرادی در شهرستان هستند که با روحیه کار و فعالیت جهاديکه همان روحیه یک بسیجی واقعی است عمل می کنند و در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی با اشاره به ایجاد اشتغال توسط برخی جهادگران عرصه صنعت اظهار کرد: برخی افراد با گرفتن وام های درصد پایین و کلان با عنوان ایجاد اشتغال به ویلاسازی در کلان شهرها پرداختند که خیانت بزرگی است اما در ميان افرادي با كمترين هزينه ها و با كار جهادي بزرگترين خدمت را به اقتصاد كشور مي كنند.

وی با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در زمینه لزوم استفاده از بسیجیان در اقتصاد خارجی یادآور شد: چرا این امر تحقق نیافت!

خطیب جمعه گلشهر با اشاره به اینکه بسیج متشکل از آحاد مردم است و همه جناح ها در آن حضور دارند عنوان کرد: در شهرستان هر جا که زمام امور در زمینه های اقتصادی به بسیج سپرده شد ما شاهد سودهای زیادی بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خراسانی در پايان تصریح کرد: متاسفانه برخی با هدف سوء استفاده از منابع مانع حضور بسیج در عرصه های اقتصادی می شوند.

ارسال نظرات