مشاور عالی فرماده کل سپاه پاسداران بسیجی را فردی مخلص، بی ریا، امانتدار و دلسوز معرفی و اذعان کرد: بسیج را نباید در یک نقطه معطوف کرد، چرا که بسیج متعلق به همه جهان است.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۰۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

سردار خسرو عروج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، با بیان اینکه یادواره شهدای شهرستان رودبار از شکوه و عظمت خاصی بود، به تشریح اهمیت و جایگاه برپایی چنین یادواره هایی پرداخت و اظهار کرد: فرهنگ اصیل ایثار و شهادت همانند امانتی دست ماست که باید به نسل بعد منتقل شود.

وی یادواره های شهدا را فرصتی بی نظیر جهت انتقال مفاهیم انقلاب بویژه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید دانست و بیان کرد: اتفاقات و راز و رمزهای هشت سال دفاع مقدس، در دنیا بی نظیر است.

وی با بیان اینکه برخی از خاطرات دفاع مقدس و شهدا مسیر زندگی افراد را تغییر می دهد، گفت: مفاهیم، خاطرات و اتفاقات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند و هدایت گر هستند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه، با بیان اینکه هجمه های زیادی علیه نسل چهارم انقلاب، که درک درستی از مفاهیم انقلاب ندارند، وجود دارد، یادآور شد: بقدری هجمه های فرهنگی- اعتقادی علیه جوانان نسل امروز زیاد است که گاهاً این نسل را دچار تشکیک می کند.

سردار عروج ادامه داد: هجمه های فرهنگی – اعتقادی دشمن باعث شده تا جوانان ممیزی درستی از انقلاب نداشته و نسخه اصلی و فرعی تشخیص ندهند.

وی تصریح کرد: در یادواره های شهدا می بایست مباحثی مطرح شود تا نسخه اصلی مفاهیم و ارزش های انقلاب بدرستی برای جوانان و نسل امروز تبیین شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در ادامه گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نقشه های شوم دشمن علیه نظام اسلامی، ولایت مطلقه فقیه را سکاندار اصلی نظام اسلام معرفی  کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام بارها به خیمه ولایت حمله کردند، اما ناکام ماندند.

سردار عروج با بیان اینکه خون شهدا، وحدت آفرین است، گفت: ارزش و منزلت شهدا بقدریست که یک جامعه را نجات می دهد.

وی با بیان اینکه مفاهیم ارزشمند و معرفت های ناب دفاع مقدس می بایست از پایه و دوران ابتدایی در افراد تزریق شود، گفت: افراد را باید زا دوران کودکی با جبهه و جنگ و ارزش های آن دوران آشنا نمود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بسیج برای همه زمان ها و مکانهاست، اظهار کرد: بسیج مختص به ایران نیست، متلق به جهان بشریت است.

سردار عروج، بسیجی را فردی مخلص، بی ریا، امانتدار و دلسوز معرفی و اذعان کرد: بسیج را نباید در یک نقطه معطوف کرد، چرا که بسیج متعلق به همه جهان است.

ارسال نظرات