خبرهای داغ:
شهید مدافع حرم، پاسدار شهید محمود هاشمی در بخشی از وصیتنامه خود خطاب به بسیجیان، توجه به حفظ ارزش ها و پیام های رهبر فرزانه انقلاب را وصیت کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۰۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷

وصیت شهید مدافع حرم به بسیجیان: گوشتان به پیام های رهبر فرزانه انقلاب باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، شهید محمود هاشمی سنجانی از پاسداران پیشکسوت سپاه قم بود که در بهمن سال 94 در جریان آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا در سوریه بدست تروریست های داعشی به شهادت رسید.

در فرازهایی از وصیت نامه این شهید بزرگوار چنین آمده است:

شمارا به خدا قسم میدهم نگذارید مولا و سرورمان سید علی یک لحظه هم احساس غربت و تنهایی کند زیرا این سید بزرگوار نه تنها نگران ایران بلکه نگران جهان اسلام است و با وحدت، همدلی و معرفت شما (لااقل از داخل کشور) با خیالی راحت تر و آسوده تر به امورات جهان اسلام رسیدگی نمایند.

حداقل کار بسیج، حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی و نظم امنیت داخلی کشور است نسبت به آن آموزش های لازم را بگذرانید و نسبت به امر معروف و نهی از منکر، قوی تر و راسخ تر باشید.

به خدا همیشه شکر گزار این بودم که در دهه هایی از تاریخ زندگی کردم که توأم با پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی بود و در کنار مردان بی ادعا و خدایی بودم که الگوی شان ائمه اطهار بودند و شما را هم به حفظ این انقلاب توصیه میکنم.

اگر داوطلب شدم تا به کشور دیگری بروم و برای آزادی شیعیان بجنگم، همه دلیلش این بود که نمیخواستم نقشه های دشمنان اسلام، برای حمله به ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عملی شود و ایران هم مثل کشور های همسایه دچار نا امنی و عدم آسایش شود و در پیشرفت های علمی همچنان بی نظیر باشد. انشالله. زیرا اعتقاد قلبی من این است که این انقلاب، به دست صاحب اصلیش، حضرت صاحب الزمان (عج) خواهد رسید.

عاجزانه از شما بسیجیان ایران زمین میخواهم: شما را به خون شهدای عزیز و بزرگوار؛ نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد و گوش تان به پیام های رهبر فرزانه باشد، زیرا به چشمان خودم دیدم که هرچه سفارش کرده و رعایت نشده، از همانجا ضربه خورده ایم و یا اینکه در باره سوریه تحقیق کنید! خواهید دید که تهاجم فرهنگی، عوام و خاص، همدلی و هم زبانی، بصیرت، بالا بردن مدارج علمی و تحصیلی، اقتصاد مقاومتی و.... چه بلایی به سر این کشور و یا سایر کشور های همساییه در آورده است.

حلالم کنید. پاییز 1394

محمود هاشمی


ارسال نظرات
پر بیننده ها