مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر ضرورت تقویت جبهه رسانه‌های انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی، گفت:بسیج رسانه، دانشگاه تربیت خبرنگاران مومن و انقلابی است.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۰۳
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،محسن جعفری صبح امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان مرکز گیلان،اظهار کرد:بسیج برنامه‌محورترین سازمان و تشکیلات در کشور است.

وی با بیان اینکه هر جا نیاز باشد بسیج آماده حضور قدرتمندانه است،افزود:امروز شاهد حضور موفق رده‌های بسیج در عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت:امروز شاهدیم که بسیج به عنوان الگویی در جبهه جهانی مقاومت شناخته شده که کشورهای مختلف برای دفاع از تروریسم به بسیج مردمی روی آورده‌اند.

جعفری با اشاره به تشکیل قانون حشدالشعبی به عنوان بسیج مردمی عراق در پارلمان این کشور،تصریح کرد:این مسئله از مصادیق صدور دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و اقتدار برای سایر کشورهای اسلامی و جهان است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت جبهه رسانه‌های انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی،اظهار کرد:بسیج رسانه، دانشگاه تربیت خبرنگاران مومن و انقلابی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به ویژگی‌های خاص رسانه‌های این استان در سطح ملی،گفت:رسانه‌های این استان در انتشار سریع اخبار در کشور پیشتاز هستند.

جعفری با بیان اینکه سرعت، دقت و صراحت از ویژگی‌های رسانه انقلابی است،یادآور شد:دوره‌های آموزش حرفه‌ای خبرنگاران گیلانی برای ارتقای فنی این قشر به صورت مستمر در سازمان بسیج رسانه استان برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات