خبرهای داغ:
در روز رحلت پیامبر مهربانی ها؛

تجمع بزرگ «لبیک یا رسول الله (ص)» در سمنان برگزار می شود

همزمان با فرارسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر مهربانی و رستگاری حضرت محمد(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) تجمع بزرگ «لبیک یا رسول‌الله(ص)» در سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۱۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) نیروهای مسلح استان سمنان به همراه مردم ولایت مدار سمنان تجمع کرده و ندای لبیک یا رسول الله را سر خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: این تجمع در میدان سعدی رأس ساعت 9:30 دقیقه صبح روز دوشنبه 28 صفر سالروز رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام دوم شیعیان برگزار و تجمع کنندگان با ندای لبیک یا رسول الله به سمت خیابان امام حرکت و در مسجد امام خمینی(ره) به قرائت زیارت رسول اکرم(ص) از راه دور خواهند پرداخت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه این تجمع همراه با مراسم سینه زنی و عزاداری دسته عزاداری نیروهای مسلح استان سمنان برگزار خواهد شد، و با بیان اینکه یکی از اولویت های نیروهای مسلح ارائه الگویی مناسب از برپایی دسته های عزاداری و مراسم سوگواری است، گفت: تلاش شده تا این مراسم الگویی مناسب برای حذف بدعت ها، خرافات و حاشیه ها بوده و یک آئین سنتی و راستین عزاداری را الگوسازی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها