مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه هوشیاری بسیج باید مضاعف باشد گفت: انتظاری که امام (ره) از بسیج داشت، آمادگی و حضور دائمی بود، زیرا بسیج پشتوانه اصلی انقلاب است.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۱۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

حسن حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه دشمن برای شایع کردن فساد در بین جوانان این کشور برنامه ریزی و هزینه های بسیار بالا می کند اظهار کرد: بسیج یکی از نیروهای مهم در مقابله با دشمن است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید دائم در صحنه باشند گفت: بسیجیان باید دائماً نشان دهند که جمهوری اسلامی ایران آسیب ناپذیر است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ادامه داد: نیروی بسیج و نیروهای حزب الهی در آحاد افراد مؤمن در سراسر کشور باید کاری کنند که امید آمریکا و صهیونیست ها و بقیه قدرت های دشمن از جمهوری اسلامی به کلی قطع شود.

حبیبی با تاکید بر اینکه هوشیاری بسیج باید مضاعف باشد گفت: انتظاری که امام (ره) از بسیج داشت، آمادگی و حضور دائمی بود، زیرا بسیج پشتوانه اصلی انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان یک تشکل فراگیر در دهه های مختلف انقلاب اسلامی بدون انحراف در پاسداری از آرمان ها و ارزشرها و دستاوردهای انقلاب نقش اساسی ایفا کرده است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به عرصه های حضور بسیج افزود: آن جائیکه احساس شود پایه های یک زندگی مطلوب و عادلانه در کشور احتیاج به تلاش دارد تا ترمیم و یا استوار شود جای به میدان آمدن است آن وقتی که جبهه های فکری و فرهنگی دنیا برای تسخیر ملت ها با ابزارهای فوق مدرن می آیند تا ملتی را از سابقه و فرهنگ و ریشة خود جدا کنند و براحتی آن را زیر دامن خودشان بگیرند و استحاله فرهنگی کنند جای به میدان آمدن بسیج است.

 

ارسال نظرات