خبرهای داغ:
فرماندهی سپاه دالاهوگفت: رسول گرامی و اهل بيت وی، مظهر تامّ اسمای الهی و آيينه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۷۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده سپاه شهرستان دالاهو با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن ٢٨ ماه صفر سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را به تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم شهرستان دالاهو تسلیت گفتند.

 

متن پیان بدین شرح است :


رحلت  جانگداز اشرف مخلوقات خاتم الأنبياء، بزرگمردی که در پيشگاه انسانيت، سرود توحيد سر داد،نوای خوش قسط و عدل را در جهان طنين‌‌افکن‌ ساخت ، ندای بلند توحيد که از گلوی پاک آخرين پيامبر خدا برخاست هنوز در پهنه کره‌ خاکی طنين‌انداز است و امت او در روز وفاتش پيام وحدت خويش را در مأذنه‌های رفيع و شکوهمند اسلام به گوش جهانيان می‌رسانند.


رسول گرامی و اهل بيت وی، مظهر تامّ اسمای الهی و آيينه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند. آنان، پيشوايان بشر به سوی فضايل و ارزش های متعالی انسانی و الهی اند و آشنايی با ابعاد گوناگون شخصيت و زندگی اين رهبران الهی، بهترين توشه سالکان راه حقيقت و پاکبازان طريق سعادت و کمال است.


اینجانب سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام، حضرت ختمی مرتبت، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع)  و سالروز شهادت افتخار ایرانیان،علی ابن موسی الرضا (ع) بر همه مسلمانان و دوستداران آن حضرت به ویژه مردم شریف و ولایت مدارشهرستان دالاهو  تسلیت عرض می نمایم امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.انشاءالله

ارسال نظرات