فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا به‌مناسبت درگذشت ابوالشهید آیت‌الله فاضل استرآبادی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۸۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی ارتحال عالم ربانی، مجاهد و پارسا آیت‌الله شیخ محمد فاضل استرآبادی، حجت‌الاسلام یدالله غلامی و سردار محمدحسین بابایی پیام تسلیت مشترکی منتشر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌ الله‌ الرحمن الرحیم

ارتحال عالم مجاهد أبوالشهید آیت‌الله فاضل استرآبادی مسؤول حوزه علمیه فیضیه بابل موجب تالم و تأثر گردید.

این عالم پارسا در صف‌مقدم جهاد و دفاع از حریم ولایت و پشتیبان آرمان و اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری بود. پایبندی و علاقه وافر ایشان به ولایت فقیه آنچنان بود که بعد از نام مقام معظم رهبری جمله روحی له الفداه را می‌فرمودند.
از برجسته‌ترین نقاط درخشان زندگی معظم‌له علاوه بر تربیت طلاب علوم دینی، تألیف کتب‌های متعدد پیرامون سیدالشهدا‌(ع)، تقدیم کردن فرزند خود در راه انقلاب اسلامی و ولایت بود.

بی‌شک فقدان این عالم برجسته انقلابی ثلمه‌ای برای حوزه‌های علمیه و جامعه اسلامی است که ان‌شاالله مجموعه خدمات این عالم بی‌ادعای طریق الی‌الله، خلاء وجودیشان را برای دوستداران، علماء، فضلاء، روحانیون و طلاب جبران می‌نماید.

اینجنابان این مصیبت را به خانواده معظم و فرزندان فاضل ایشان و به مردم ولایت‌مدار مازندران به‌ویژه مردم عالم‌پرور بابل، روحانیت عظیم‌الشأن و عموم طلاب، فضلا و علمای آشنا با این عالم مجاهد را تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه باری‌تعالی علو درجات را برای آن فقید سعید مسألت می‌نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها