مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر اعظم(ص) در مسجد جامع سنندج

مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر اعظم(ص) با حضور جمعی از مدیران کردستان، امام‌جمعه سنندج و سایر اقشار مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۱۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر اعظم(ص) شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از مدیران کردستان، امام‌جمعه سنندج و سایر اقشار مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان زیارت‌نامه پیامبر اعظم(ص) را قرائت کرد.
 
جلال قلعه شاخانی، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در آیین معنوی با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجبتی و همچنین امام رضا(ع)، اظهار کرد: پیروی از راه و رسم پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) بشر را به سوی کمال ومعنویت هدایت می کند.

وی افزود: بزرگترین نعمتی که خداوند به بشریت داده است، وجود مبارک پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) است که مجموعه تمام خوبی ها و ارزش های انسانی و الهی است.

قلعه شاخانی بیان کرد: شخصیت والای پیامبر اعظم(ص) الگوی به تمام معنای عزت و تعالی مسلمانان است و همواره در طول تاریخ اسلام مسلمانان جهان با الگوگیری از سیره والای ایشان قله های عظیم اقتدار را طی کرده اند.

وی عنوان کرد: بدون شک الگوگیری از سیره والای پیامبر اسلام (ص) و عمل به منویات بزرگان دین راهگشای همه مسلمانان در عرصه های مختلف بوده است.
 
حدود ۳هزار جلد زیارتنامه پیامبر (ص)نیز به مناسبت سالروز رحلت پیامبر (ص) نیز درسطح مساجد استان  توزیع شد.
 
گفتنی است برنامه مشابهی در امامزاده پیر محمد سنندج نیز برگزار شد.
 
ارسال نظرات