خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ان شاالله توفیق داشته باشیم پنج فراضی که رهبری در دیدار با بسجیان بدان اشاره داشتند را در سازمان بسیج عملیاتی کنیم و این را به اثبات برسانیم که بسیجیان متعلق به هیچ جناحی نیستند.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۱۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج: سردار مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بجنورد ضمن تبریک هفته بسیج ، با بیان اینکه بسیج باعث فخر و برکتی برای جهان اسلام است، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیج قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده بود چرا که با حضور بسیجی وار مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید .

وی افزود: در حال حاضر بسیج به عنوان بزرگترین ، منسجم ترین و با بصیرت ترین ارتش جهان اسلام و کره خاکی است.

وی اظهار کرد: به واسطه بصیرت ایمان و آگاهی که در بسیجیان موج می زند مقام معظم رهبری بسیج را با عنوان فتح الفتوح یاد می کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از بسیجیان کشور، افزود: رهبری در این دیدار اشارات حکیمانه ای برای بسیجیان داشتند.

وی ادامه داد: ان شاالله توفیق داشته باشیم پنج فراضی که رهبری بدان اشاره داشتند را در سازمان بسیج عملیاتی کنیم و این را به اثبات برسانیم که بسیجیان متعلق به هیچ جناحی نیستند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: همانطوری که این عزت و افتخار باعث شده که امنیت پایدار و حل مشکلات بدست بسیجیان رقم بخورد این خواسته رهبری عملیاتی و توسط بسیجیان محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها