خبرهای داغ:
امام‌جمعه گرمه:

به تبعیت از ایران اسلامی بسیج در حال شکل گیری در کشور های متعدد است

امام‌جمعه گرمه: خوشبختانه امروز به تبعیت از بسیج جمهوری اسلامی ایران، تفکر بسیجی در کشورهای عراق، سوریه و یمن در حال شکل‌گیری و قدرت گرفتن است.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۲۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج: امام‌جمعه گرمه در نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: خوشبختانه امروز به تبعیت از بسیج جمهوری اسلامی ایران، تفکر بسیجی در کشورهای عراق، سوریه و یمن در حال شکل‌گیری و قدرت گرفتن است.

حجت‌الاسلام تاتاری امام‌جمعه گرمه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت سالروز وفات پیامبر گرامی اسلام گفت: دشمنان از زمان آغاز اسلام تمام سعی خود را کردند تا از ترویج این دین الهی جلوگیری کنند و کارشان تا جایی پیش رفت که تجار ورودی به شهر مکه را مجبور می‌کردند پنبه در گوششان بگذارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه نقشه‌های شوم دشمنان از ابتدای اسلام تاکنون نقش بر آب گشته و امروز دین مبین اسلام در آستانه جهانی‌شدن قرار دارد.

حجت‌الاسلام تاتاری بصیرت را از جمله ویژگی‌های انسان‌های سعادتمند عنوان کرد و افزود: یکی از فریادهای جهنمیان این است که اگر دارای گوش شنوا و بصیرت بودند هرگز دچار آتش دوزخ نمی‌شدند.

وی با اشاره به پیاده‌روی 20 میلیونی عاشقان اهل‌بیت در سالروز اربعین حسینی اظهار داشت: سکوت رسانه‌های بیگانه و عدم پوشش این حرکت عظیم مردمی از سوی آنان، نشانه این است که شعار بی‌طرفی این رسانه‌ها دروغی بیش نیست.

خطیب نماز جمعه گرمه با تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیان داشت: بسیج منحصر به گروه خاصی نیست و هر کس در هر شغل، حرفه، سمت و یا جایگاهی صادقانه به مردم خدمات‌دهی کند بسیجی است.

وی با بیان اینکه بسیج مرز جغرافیایی، سنی و قومیتی نمی‌شناسد گفت: خوشبختانه امروز به تبعیت از بسیج جمهوری اسلامی ایران، تفکر بسیجی در کشورهای عراق، سوریه و یمن در حال ریشه گیری و قدرت گرفتن است.

وی نتیجه اقدامات بسیج را زمینه‌سازی برای زمامداری امام عصر (عج) عنوان کرد و افزود: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب هر کجا بسیج ورود پیداکرده با موفقیت همراه بوده و هر کجا گروه یا شخصی از تفکر بسیجی فاصله گرفته دچار مشکل شده است.

وی حضور در همه عرصه‌ها، بصیرت داشتن، انقلابی بودن و تفسیر شعار ما می‌توانیم را از جمله ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار