مسئول بسیج قشر کارگری تفت:

یک پنجم بودجه های مصوب بخش تولید هم درست هزینه نمی شود

مسئول بسیج قشر کارگری شهرستان تفت گفت: اگر یک پنجم بودجه‌هایی که در این زمینه مصوب شده، درست و به‌جا هزینه شود، به طور قطع بسیاری از مشکلاتی که اکنون با آن مواجه هستیم را نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۸۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، «سیدجواد عبداللهی منش» در مراسم افتتاح پایگاه بسیج حضرت علی اصغر(ع) به عنوان دومین پایگاه بسیج کارگری شهرک صنعتی شهرستان تفت اظهار داشت: متاسفانه در مواجهه با ارگان‌های دولتی همکاری‌های لازم صورت نمی‌گیرد و با وجود اینکه دغدغه ما کارفرمایان، ایجاد اشتغال و فعالیت در زمینه اقتصاد کشور است، اما در این زمینه همکاری لازم صورت نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های کارفرمایان، پرداخت‌هایی است که باید هر ماه در شرایط رکود نیز داشته باشند، بیان کرد: به عنوان مثال آخر هر ماه در شرایطی که بازار فروش خوب نیست، باید فکری برای پرداخت ارزش افزوده، بیمه کارکنان و کارگران و مهم‌تر از همه حقوق آنها باشیم و در بازار رکود امروز تامین کردن نقدینگی بسیار مشکل است.


عبداللهی‌منش تصریح کرد: این در حالی که اگر در همین زمینه کمک لازم صورت گرفته و یک پنجم بودجه‌هایی که در این زمینه مصوب شده، درست و به‌جا هزینه شود، به طور قطع بسیاری از مشکلاتی که اکنون با آن مواجه هستیم را نخواهیم داشت.

مسئول بسیج قشر کارگری بیان کرد: در شرایطی که بانک‌ها و دیگر ارگان‌ها پایان هر ماه خرسند از این هستند که پولی به آن پرداخت می‌شود تا حقوق کارکنان خود را پرداخت کنند، کارآفرینان باید دغدغه پول‌هایی که باید پرداخت کنند را داشته باشند.


عبداللهی‌منش تصریح کرد: تفاوت ما با ارگان‌هایی که پول به راحتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد در این است که ما اشتغالزایی و کارآفرینی کرده‌ایم و در راستای چرخاندن چرخ‌های اقتصاد کشور قدم برداشته‌ایم.


وی تاکید کرد: درخواست داریم اکنون که با رکود و مشکلات تحریم و مسائل اقتصادی دست به گریبان هستیم، بانک‌ها و ارگان‌های دولتی تعامل و مهربانی بیشتری با کارآفرینان و واحدهای تولیدی و صنعتی داشته باشند.

در این مراسم که با حضور امام جمعه تفت، فرماندار تفت، مسؤول ناحیه مقاومت بسیج تفت و جمعی از مسؤولان این شهرستان برگزار شد، دومین پایگاه بسیج کارگری شهرک صنعتی یزد با عنوان حضرت علی اصغر (ع) افتتاح شد.

ارسال نظرات